Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PORADNIK Thrustmaster T.Flight (One/4/X), serwis i naprawy we własnym zakresie
#5
Część 3: Podstawa przepustnicy czyli oś Z

Standardowo najlepiej na początku oddzielić przepustnicę od joya.
Wykręcamy 8 wkrętów, 6 z nich jest doskonale widoczna, 2 są ukryte, jeden pod przewodem, druga w tunelu do maskowania przewodu.

Zdejmujemy podstawę a następnie musimy odkręcić plastikowy docisk przepustnicy, dwia wkręty:

Zdejmujemy wszystkie elementy (docisk, ślizgacz, sprężyna) by ich nie pogubić, naciskamy od dołu na rączkę przepustnicy i całość wychodzi ze swojego miejsca, tak że mamy dostęp do potencjometru.

Aplikujemy środek na potencjometr i możemy przystąpić do składania.
Wkładamy sprężynę na swoje miejsce, centrując ją za pomocą 3 plastikowych wypustek (mają wejść w sprężynę). Nie można się pomylić.

Teraz nakładamy ślizgacz na sprężynę. Tutaj możemy się pomylić, trzeba zwrócić uwagę z której strony jest rowek w ślizgaczu i plastikowa wypustka w obudowie. Podpowiadam, że jest to od strony płytki drukowanej.

Nakładamy docisk i dokręcamy. Wystające elementy docisku muszą się opierać na plastikowych nóżkach.

Skręcamy obudowę i gotowe.
[Obrazek: 218711.png]
[Obrazek: 218711.jpg]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Thrustmaster T.Flight (One/4/X), serwis i naprawy we własnym zakresie - przez maqinus - 17.08.2020, 21:33 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Joystick Thrustmaster T-Flight Hotas X ---> .cfg Bodzio 7 13,987 07.02.2018, 08:36 UTC
Ostatni post: DevoloPL
  [PORADNIK] T.Flight Hotas X GRumaN 1 4,481 10.05.2017, 05:59 UTC
Ostatni post: Azorus
  [PORADNIK] Thrustmaster T16000M - dobry joystick w dobrej cenie, ale czy najlepszy? Xenderr 8 14,039 04.02.2016, 22:14 UTC
Ostatni post: Rommie_PL



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości