22.04.2020, 20:44 UTC
Miejsca się znajdą na handel - przykładowo: po drodze do Kolonii jest kilka stacji z misjami górniczymi, jednak nie kupisz tam sprzętu więc jest to doskonałe miejsce do sprzedawania takiego sprzętu. Takich miejsc jest pewnie więcej lub powstanie w przyszałości.
Niestety jak zauważyłeś zaopatrzenie takiego punktu będzie astronomicznie nieopłacalne (czas i kasa). Nie sądzę aby nawet Tax ustawiony na 100% pokrył straty czasu i Cr.
Gdyby moduły i statki można było na miejscu syntezować z surowców wykopanych na miejscu to by to miało sens.
Ponadto paczkowane moduły i statki wg mnie nie sprawdzą się...
Dla ciekawskich:
Taki pomysł na zarobkowanie:
Szybkie wyliczenie:
A teraz malkontenci...
Niestety jak zauważyłeś zaopatrzenie takiego punktu będzie astronomicznie nieopłacalne (czas i kasa). Nie sądzę aby nawet Tax ustawiony na 100% pokrył straty czasu i Cr.
Gdyby moduły i statki można było na miejscu syntezować z surowców wykopanych na miejscu to by to miało sens.
Ponadto paczkowane moduły i statki wg mnie nie sprawdzą się...
Dla ciekawskich:
- https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...1221202568
- https://forums.frontier.co.uk/threads/th...st-8360302
Taki pomysł na zarobkowanie:
- transport statków za Cr
- trasa Sol <-> Kolonia
- cena - 50% zwykłej opłaty transferowej
Szybkie wyliczenie:
- 8 x wypasione cuttery to jest jakieś 12 miliardów łącznie za zwykły transfer (łącznie), który trwa ok. 61h
- paliwo ok. 1 mld
- na czysto 5 mld w niecałą dobę
- 3 x szybciej
- za 2x mniej
A teraz malkontenci...
