27.11.2019, 18:09 UTC
Przeloty wydaja sie byc teraz szybsze. Albo trafiam na systemy bez planet, albo jak juz sa to nie maja wulkanizmu 
A na serio to nie ukrywam ze nie do konca tak sobie wyobrazalem poprawe dlugiego skanowania FSS planet z geo poi. Zaproponowane rozwiazanie wydaje mi sie pewnym uwstecznieniem calkiem udanego narzedzia. Sam fakt ze zamiast konkretnej liczby dostajemy pewna sugestie ze niema poi, moze sa a moze nie, albo ze sa prawie tak pewne jak podatki, wydaje sie lorowo i imersyjnie uzasadniony. Jednak implementacja tej informacji na drugiej zakladce, ktora sie odkrywa po kilku sekundach i nie da sie tego przeklikac czy przyspieszyc troche pozostawia niedosyt. Wszak chodzilo o usprawnienie tego procesu, a nie wpatrywanie sie prostokacik na ekranie i czekanie az sie przewinie. Rozumiem ze dla ludzi okazjonalnie eksplorujacych to nie robi pewnie roznicy, ale w "profesjonalnych" poszukiwaniach, gdy zalezy ci na zebraniu pelnych danych o systemie, a nie tylko szukaniu planet z zakresu Al-Anal to te kilka sekund przy kilkunastu planetach zaczyna irytowac. Pewnym niedociagnieciem jest imho tez fakt (i to raczej zaburza imersje) ze tak naprawde po staremu zostaje informacja o wulkanizmie w prawym panelu z danymi planety, i ta dana jest znana praktycznie instant po przyblizeniu na cialo niebieskie. Pozostaje nam wiec tylko czekac na jej zaawulowane potwierdzenie i ewentualna podpowiedz co do bio poi. Podsumowujac, mamy pewne przyspieszenie (choc nie calkowite zniwelowanie opoznienia), ale kosztem wiekszego balaganu w danych prezentowanych w grze. Pozostaje miec nadzieje, ze dane w logach nie ulegna "uwstecznieniu" i moze pojawi sie jakies nowe narzedzie z prawdziwego zdazenia, ktore bedzie potrafilo je czytelnie i sprawnie przedstawic.
PS. Bardzo sie staram zeby to byla wartosciowa analiza, a nie tylko krytyka
Wiec jak ktos ma inne spojrzenie to chetnie podystkutuje i moze nawet dam sie przekonac czy cos

A na serio to nie ukrywam ze nie do konca tak sobie wyobrazalem poprawe dlugiego skanowania FSS planet z geo poi. Zaproponowane rozwiazanie wydaje mi sie pewnym uwstecznieniem calkiem udanego narzedzia. Sam fakt ze zamiast konkretnej liczby dostajemy pewna sugestie ze niema poi, moze sa a moze nie, albo ze sa prawie tak pewne jak podatki, wydaje sie lorowo i imersyjnie uzasadniony. Jednak implementacja tej informacji na drugiej zakladce, ktora sie odkrywa po kilku sekundach i nie da sie tego przeklikac czy przyspieszyc troche pozostawia niedosyt. Wszak chodzilo o usprawnienie tego procesu, a nie wpatrywanie sie prostokacik na ekranie i czekanie az sie przewinie. Rozumiem ze dla ludzi okazjonalnie eksplorujacych to nie robi pewnie roznicy, ale w "profesjonalnych" poszukiwaniach, gdy zalezy ci na zebraniu pelnych danych o systemie, a nie tylko szukaniu planet z zakresu Al-Anal to te kilka sekund przy kilkunastu planetach zaczyna irytowac. Pewnym niedociagnieciem jest imho tez fakt (i to raczej zaburza imersje) ze tak naprawde po staremu zostaje informacja o wulkanizmie w prawym panelu z danymi planety, i ta dana jest znana praktycznie instant po przyblizeniu na cialo niebieskie. Pozostaje nam wiec tylko czekac na jej zaawulowane potwierdzenie i ewentualna podpowiedz co do bio poi. Podsumowujac, mamy pewne przyspieszenie (choc nie calkowite zniwelowanie opoznienia), ale kosztem wiekszego balaganu w danych prezentowanych w grze. Pozostaje miec nadzieje, ze dane w logach nie ulegna "uwstecznieniu" i moze pojawi sie jakies nowe narzedzie z prawdziwego zdazenia, ktore bedzie potrafilo je czytelnie i sprawnie przedstawic.
PS. Bardzo sie staram zeby to byla wartosciowa analiza, a nie tylko krytyka
Wiec jak ktos ma inne spojrzenie to chetnie podystkutuje i moze nawet dam sie przekonac czy cos

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)