15.10.2019, 12:41 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.10.2019, 12:50 UTC przez Kyokushin.)
Czyli komu jeszcze?
Bo ja mam na stole reverba i wychodzi mi inaczej, tak jak powinno - więcej piksli do renderowania = mniej FPS.
To ja robię coś źle czy oni?
Skąd wiem że robi źle?
Z matematyki, jak renderuje 2x tyle piksli i mu wychodzi tyle samo FPS no to robi coś źle. Moglibyśmy dyskutować że coś WMR źle robi, gdybym nie miał Reverba na stole. Ale mam. I mogę powiedzieć 'sprawdzam'.
Fakt faktem, skoro tam zachodzi jakaś magia że typ renderuje 2 tyle piksli i ma ten sam wynik, to ja bym renderował 10x tyle, bo skoro mnożnik nic nie zmienia, to można dać rozdzielczość 30000x30000 prawda?
Ocieramy się o perpetum mobile.
Bo ja mam na stole reverba i wychodzi mi inaczej, tak jak powinno - więcej piksli do renderowania = mniej FPS.
To ja robię coś źle czy oni?
Skąd wiem że robi źle?
Z matematyki, jak renderuje 2x tyle piksli i mu wychodzi tyle samo FPS no to robi coś źle. Moglibyśmy dyskutować że coś WMR źle robi, gdybym nie miał Reverba na stole. Ale mam. I mogę powiedzieć 'sprawdzam'.
Fakt faktem, skoro tam zachodzi jakaś magia że typ renderuje 2 tyle piksli i ma ten sam wynik, to ja bym renderował 10x tyle, bo skoro mnożnik nic nie zmienia, to można dać rozdzielczość 30000x30000 prawda?
Ocieramy się o perpetum mobile.

.png)