13.10.2019, 21:47 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.10.2019, 22:57 UTC przez kris750PL.)
No tak, ale co ja w tych goglach mam czytać? One chyba nie są aż tak bardzo przeznaczone do czytania, co do grania. Ich zadaniem jest reprodukcja obrazu ruchomego, a nie umożliwienie czytania stron www - ja mam odczytać literki w ED i to jest obecnie bez problemu, zarówno w Rifcie (po ostatniu updacie jakość obrazu znacznie wzrosła) jak i w O+. Nikt też nie kwestionuje roli, jaką pełnia rozdzielczość, ale też nie można wszystkiego mnożyć przez piksele. W gruncie rzeczy VR padł, bo specyfika tych gier jest taka a nie inna i nie chodziło wcale o to, że obraz "słaby". Wiele osób zgłaszało problem nie z jakością obrazu, a ze zbyt niską fps i nudnościami. TRACKING>FPS>PIKSELE i taka jest z grubsza kolejność. Tymczasem mamy z tego co widzę PIKSELE, a reszta to już niekoniecznie taka super. Część z tych nowych gogli nie ma nawet OLEDÓW tylko montowane są 60Hz LCD. (HP ma 90Hz na szczęście) Może piksele się lepiej sprzedają? Nie wiem, czym to jest spowodowane. Wiadomo, też bym chciał mieć i super rozdzielczość, ale jak widzę testy to 1080TI w tych najnowszych HP ma w grach VR średnio poniżej 60 fps. Nawet 2080TI może okazać się za słabe na tego HP i może konieczne będzie zredukowanie jakości na LOV. Ale to trzeba sprawdzić. Ja testów HP z ED w VR na 2080TI nie widziałem. Ogólnie ten Reverb wygląda na papierze świetnie jest lekki ma bardzo wysoką rozdzielczość, jedyne co można sięczepić to brak regulacji roz. oczu i tenm nieszczęsny wewnętrzny tacking. Ilość fps jaką w rzeczywistości mimo tych docelowych 90 mieć będziemy to nie jest już kwestia gogli a samego komputera. Sam może bym go kupił ale póki co brakuje mi raz dobrej karty bo mam tylko 1080TI a dwa czekam na powrót zew. kamer co mam nadzieję wkrótce nastąpi.

.png)
MOJE ODZNAKI
![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)
![[Obrazek: K3dQwqx.png]](https://i.imgur.com/K3dQwqx.png)