[VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna
@Khavai ten brzydki efekt na asteroidach też miałem, nawet kolega strimer który używa Okulusa też to miał ale nie pamiętam jak rozwiązał ten problem (podpytam go jak tylko się pojawi na lajwie). Martwi mnie to że nadal ten efekt występuje.

Co do ustawień zacznij od VR średnie (bo wypada najostrzej, Ultra też daje rade ale nie wiem jaki masz setup), SS koniecznie na najniższe: 0.5 , z kolei HMD najwyżej: 2:0 , w SteamVR ustaw mnożnik na około 170% ale nie wyżej, powinno się poprawić co nieco.

=============================

Przy okazji.
Mam pewien problem. Kiedy jestem w goglach i w grze wyciągnę jakieś okienko np. przeglądarkę z 'Panelem sterowania/EDSM' żeby mieć podgląd co warto skanować bez zdejmowania gogli, w tedy jeden przycisk na przepustnicy X52 pro zmienia swoją funkcję i włącza mi tylko światła w statku, a normalnie mam na tym przycisku Shift więc połowa bindów nie działa chociaż w opcjach nadal jest ustawione jako Shift. Kiedy schowam okienko w tedy wszystko wraca do normy, ale rzecz jasna nie mogę mieć podglądu okienkowego Sad
Można to jakoś obejść, może jakimś zewnętrznym programem?
Z góry dzięki.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna - przez Dyspozytor - 04.10.2019, 21:44 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [VR] Virtual Reality - dyskusja ogólna Elena Green 325 305,800 22.07.2022, 10:42 UTC
Ostatni post: MistyPL
  VR - gogle i krzesło jts 3 2,990 10.05.2021, 11:24 UTC
Ostatni post: szarik
  150 lat w wirtualnej rzeczywistości to nie tylko Sony VR i Oculus zieluk 0 1,417 07.04.2021, 19:42 UTC
Ostatni post: zieluk
  [VR] Oculus Rift - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 78 81,908 25.03.2019, 18:26 UTC
Ostatni post: kris750PL
  Pimax 5k+ Virtual Reality w symulatorach Dako 1 4,068 11.03.2019, 20:44 UTC
Ostatni post: Yata_PL



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości