(02.03.2019, 21:25 UTC)Samotnix napisał(a): Niestety Frontier to nie EA, Blizzard, czy UBI Soft. Jak tak będą robić, to może im się to odbić czkawką na długie lata, jeżeli już piszecie o biznesie. Gracze już mają dość ściemy i nie chcą płacić za byle co. Ewidentnie pokazuje to słaby rok EA i jeszcze gorszy Blizzarda. Też bawi mnie przeliczanie ceny na godziny gry, bo przecież grę kupuje kilkaset tysięcy ludzi, a czasami miliony ludzi. Do tego są micro transakcje, które są bardziej dochodowe. Może po prostu nie radzą sobie z tą grą, bo przecież to jest pierwsza gra online Frontiera. Mogą o tym świadczyć różne problemy sieciowe. Wiele powodów może być. Na pewno nic dobrego te informacje nie wróżą i po takim czasie od premiery i wydania Horizons w 2016 nie sądzę, żeby gra się dalej rozwijała. To niszowa firma, o której większość ludzi których znam usłyszała dzięki Elite Dangerous, a przecież działają od lat 80'. Jakby byli dobrzy w tym co robią, to przecież już dawno byliby na tej pozycji, co inne firmy z tamtych lat, czyli wszystkie giganty gier komputerowych.
Słowo klucz " To niszowa firma " zapominasz o jednym nie możesz porównywać FD z EA w rozwoju.
EA poszła drogą gdzie tworzy produkty bardziej popularne - dla mas i mają z tego więcej kasy na development.
FD i tak sobie dobrze radzi - rozwijają się w swoim tempie.
Mają jakiś tam plan i cele i wolniejszymi krokami do tego dążą biorąc pod uwagę swoje zaplecze i kasę.

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)