[VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna
#92
(16.12.2018, 16:10 UTC)Kyokushin napisał(a): A w grze HMD quality masz na 1.0?

Edit:
Najlepsze ustawienia jakie znalazłem do Odyssey/odyssey+
https://steamcommunity.com/app/719950/di...715073552/

Do tego 'wyłączyć' advanced supersampling w steamvr, choć to wiele nie zmienia.

jeżeli chodzi o to? 
"
\\STEAM\config\steam.vrsettings
and edit

...
"
to u mnie w tym katalogu w ogóle nie ma podanego pliku Smile  
natomiast przestawiłem
"renderTargetScale" : 2.0" (instead of 1.0) " zobaczymy czy coś to da, natomiast ustawienie skali renderowanie na 200% za mocno obciąża kartę graficzną dlatego 140% jest optymalną wartoscią jakiej obecnie używam

P.S. HMD w ED jest na 1.0
Czy to normalne, że jak wychodzi się z trybu mapowania to planeta nadal "zostaje" w widoku mapowania  (niebieska)?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna - przez kris750PL - 17.12.2018, 15:35 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [VR] Virtual Reality - dyskusja ogólna Elena Green 325 305,745 22.07.2022, 10:42 UTC
Ostatni post: MistyPL
  VR - gogle i krzesło jts 3 2,990 10.05.2021, 11:24 UTC
Ostatni post: szarik
  150 lat w wirtualnej rzeczywistości to nie tylko Sony VR i Oculus zieluk 0 1,417 07.04.2021, 19:42 UTC
Ostatni post: zieluk
  [VR] Oculus Rift - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 78 81,899 25.03.2019, 18:26 UTC
Ostatni post: kris750PL
  Pimax 5k+ Virtual Reality w symulatorach Dako 1 4,068 11.03.2019, 20:44 UTC
Ostatni post: Yata_PL



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości