26.11.2018, 09:16 UTC
(26.11.2018, 06:59 UTC)SEBA312 napisał(a): Dałem 6 za Krait Phantom i za persistent USS. Do reszty mam zastrzeżenia:
Eksploracja- FSS wymaga dopracowania, szczególnie przy daleko położonych USS i Ciałach niebieskich. Drażni mnie też konieczność przelączania się na Combat mode. Powinno się to odbywać automatycznie po wyjęciu broni.
Interface - zmiany organizacyjne w prawym panelu jakoś mogę wybaczyć, ale zamiany tekstu na piktogramy nijak nie. Nie wiem do koga była skierowana ta zmiana, ja o wiele szybciej orientowałem się przy tekście.
Grafika - mleko miedzy asteroidami jest niedośc, że brzudkie, to jeszcze znacząco ogranicza zasięg widzenia. W obecnej postaci po prostu: Precz z tym!
Górnictwo- Nowa mechanika, choć ciekawa cierpi na sporo bolączek.
- Przerost wymagań sprzetowych. Za dużo tych komponentów trzeba zainstalować. DO każdej czynności praktycznie tzreba zmieniac firegrupę. Abrasion blaster mogły by z powodzeniem zostać zastąpione przez lasery górnicze a Seismic Charge można by zunifikować z Displacement Missile.
- Nowa mechanika wyklucza dotychczasowe duże górnicze statki typu Type 9, Type 10 itd., zarówno z powodu małej zwrotnościj jak i kiepsko dostosowanego do nowych zabawek rozkładu hardpointów.
- Pulse wave scanner jest mocno bezużyteczny. Znacznie lepiej sprawdziłoby się coś na kształt skanera z SRV zgrubnie nastawionego na dany tym surowca, lub wariacja użytego w Eksloracji FSS.
Thargoid incursion.- AX Cz sa tylko i wyłacznie dla grup graczy, i to wprawionych w walce z Thargoidami. Jestem przekonany, że zadne skrzydło złożone z przypadkowych przeciętnych graczy nie poradzi sobie z dwiema Medusami w jednej instancji. To wyklucza też samotnych wilków grających w open. Garstka pragnących coś sobie udowodnić zapaleńców-masochistów może będzie zadowolona z tego typu rozwiązania, reszta graczy sobie odpuści ze względu na zawyżony poziom trudności. Poza tym, choć to już nie dotyczy bety, czas w końcu znieść idiotyczne ograniczenie ilości zamontowanych broni AX i umozliwić ich modyfikacje przez inżynierów, a także wrowadzić bronie AX klasy 4 -czyli HUGE. Jakaś modyfikacja podnosząca odporność na caustic damage też by sie przydała. To co jest dostępne teraz budzi jedynie uśmiech politowania. Thargoidzi przestali być nowością a staja sie realnym zagrożeniem. Nie wierzę, że ludzkość nie próbuje podwyższac skuteczności broni od której może zależeć przetrwanie naszej cywilizacji.
Akurat to, że poziom trudności AX CZ jest wysoki to raczej dobrze. W końcu coś dla ludzi, którzy szukają wyzwań, a tacy też są.
