26.08.2018, 19:02 UTC
Fenyl z calym szacunkiem, ale FD musialo przezucic swoj wysilek na Planet Caster bo to normalne gdy zaczyna sie nowy dosyc duzy projekt, a nie jest to bardzo duzy developer. A ciagniecie dwu projektow na raz jest ponad sily, zwykle racjonalne myslenie. Zreszta sama idea by dodatki w tym roku byly za free to znak ze wiekszosc sil firmy skierowana jest na drugi projekt i nie maja sil i srodkow na duzy platny DLC, a by gracze nie uciekli to rzezbia metoda gospodarczą, a za elitke placisz tylko przy zakupie i ewentualnie mikrotransakcje, a biznes musi przynosic dochody caly rok, wiec przewidzieli spadek dochodow z elitki ktore w zalozeniu ma wyrownac dochod ze sprzedazy castera. Ot zwykla logika i ekonomi, a to co gadaja na prezentacjach dla graczy zaprawione jest wieksza lub mniejsza dawką PRowej papki. To biznes jak kazdy inny i tak nalezy na to patrzec. Chcuelibwykozystac silnik i zasoby ludzkie na nowy projekt ktorego powstanie bedzie duzo tansze, i upiec nastepna pieczen kozystajac z tego ze piekarnik jeszcze goracy.
Mysle ze liczba okolo 400 osob jest liczebnoscia maksymalna i wliczani sa ludzie pracujacy nad np tlumaczeniem, a samo core firmy to nie wiecej nkz 100 osob z ksiegowoscią, no chyba ze dorzucimy dzial marketingu i techniczny to wtedy bez klopotu liczbe te podwoimy, ale stricte nad rozwojem i nad nowymi projektami to stalych pracownikow nie jest wiecej miz 100 wliczajac menangerow.
Mysle ze nie ma sensu ciagnac dalej tej dyskusji, chociazby ze wzgledu na to iz wlasciwym dla niej miejscem bylo by forum elitki na ktory wglad maja devsi bo to do nich wlasciwie skierowane powinny byc te uwagi, a znalazly sie tutaj w nadzieji iz moze ktos cos wiecej wie badz ma blizszy kontakt z devsami, a kruszyc kopie gdy obie strony stoja na umocnionych pozycjach nie ma sensu tylko smrodek moze z tego powstac.
Mysle ze liczba okolo 400 osob jest liczebnoscia maksymalna i wliczani sa ludzie pracujacy nad np tlumaczeniem, a samo core firmy to nie wiecej nkz 100 osob z ksiegowoscią, no chyba ze dorzucimy dzial marketingu i techniczny to wtedy bez klopotu liczbe te podwoimy, ale stricte nad rozwojem i nad nowymi projektami to stalych pracownikow nie jest wiecej miz 100 wliczajac menangerow.
Mysle ze nie ma sensu ciagnac dalej tej dyskusji, chociazby ze wzgledu na to iz wlasciwym dla niej miejscem bylo by forum elitki na ktory wglad maja devsi bo to do nich wlasciwie skierowane powinny byc te uwagi, a znalazly sie tutaj w nadzieji iz moze ktos cos wiecej wie badz ma blizszy kontakt z devsami, a kruszyc kopie gdy obie strony stoja na umocnionych pozycjach nie ma sensu tylko smrodek moze z tego powstac.
