Test z którym mogę się niemal w 90% zgodzić. A te pozostałe 10% to subiektywne marudzenie 
1. Diamondback Explorer jest genialnym statkiem do podróży po bańce, wypełnianiu misji (byle nie wojennych) i dalekiej eksploracji (ale raczej nie po neutronówkach no chyba że zamiast łazika bierzemy AFMU). Z wystarczającymi osłonami klasy 3A, Thrusterami 4D, Powerplant 3A, PowerDistributor 4D (EngineFocused oczywiście) i oczywiście FSD na maksimum (plus małe uzbrojenie) - skok ponad 56LY.
2. Ale w zasadzie po co eksploracyjnemu i misyjnemu statkowi uzbrojenie? Po nic. Najwyżej do misji niszczenia skimmerów lub elektrowni na planetach ale do tego celu wystarczy 1 mała wyrzutnia rakiet niekierowanych.
3. Fuel Scoop klasy 4 w DBX nie boli. Przy tankowaniu co skok nawet nie trzeba zwalniać, przy większych brakach wystarczy nieco zwolnić. A DBX się nie grzeje (mocno).
4. Dlatego podlinkowany build ed/coriolis tak średnio pasuje do DBX. IMHO lepiej coś w tym stylu
http://www.edshipyard.com/new/#/L=Ci0H4C...U02UI05PU0
(w razie potrzeby wyposażenie opcjonalne zmienić do podobnego w buildzie Aspa od Kuby)
(w edsy nie pozmieniałem wszystkich elementów u inżynierów co w grze zawsze warto zrobić)
Tak - jestem fanem Diamondback Explorera
Asp Explorer w zasadzie to samo co DBX z tym iż jedna więcej ładownia daje luksus wygody wyboru.
Natomiast chyba pierwszym szokiem jaki napotyka średnio świeży gracz po zdobyciu kilku milionów i rozpoczęciu zabawy z buildem statków jest wiadomość iż najlepsze wyposażenie klasy A wcale nie jest zawsze... najlepsze
I często lepiej jest wkładać klasy D l- ub A ale stopień niżej. W imię masy.
PS
Zaleta DBX: jest mały i wyląduje na planecie w miejscu gdzie średni i duży statek sobie nie poradzi. Wygodne np. przy zbieraniu artefaktów w ruinach obcych.

1. Diamondback Explorer jest genialnym statkiem do podróży po bańce, wypełnianiu misji (byle nie wojennych) i dalekiej eksploracji (ale raczej nie po neutronówkach no chyba że zamiast łazika bierzemy AFMU). Z wystarczającymi osłonami klasy 3A, Thrusterami 4D, Powerplant 3A, PowerDistributor 4D (EngineFocused oczywiście) i oczywiście FSD na maksimum (plus małe uzbrojenie) - skok ponad 56LY.
2. Ale w zasadzie po co eksploracyjnemu i misyjnemu statkowi uzbrojenie? Po nic. Najwyżej do misji niszczenia skimmerów lub elektrowni na planetach ale do tego celu wystarczy 1 mała wyrzutnia rakiet niekierowanych.
3. Fuel Scoop klasy 4 w DBX nie boli. Przy tankowaniu co skok nawet nie trzeba zwalniać, przy większych brakach wystarczy nieco zwolnić. A DBX się nie grzeje (mocno).
4. Dlatego podlinkowany build ed/coriolis tak średnio pasuje do DBX. IMHO lepiej coś w tym stylu
http://www.edshipyard.com/new/#/L=Ci0H4C...U02UI05PU0
(w razie potrzeby wyposażenie opcjonalne zmienić do podobnego w buildzie Aspa od Kuby)
(w edsy nie pozmieniałem wszystkich elementów u inżynierów co w grze zawsze warto zrobić)
Tak - jestem fanem Diamondback Explorera
Asp Explorer w zasadzie to samo co DBX z tym iż jedna więcej ładownia daje luksus wygody wyboru.
Natomiast chyba pierwszym szokiem jaki napotyka średnio świeży gracz po zdobyciu kilku milionów i rozpoczęciu zabawy z buildem statków jest wiadomość iż najlepsze wyposażenie klasy A wcale nie jest zawsze... najlepsze
I często lepiej jest wkładać klasy D l- ub A ale stopień niżej. W imię masy.PS
Zaleta DBX: jest mały i wyląduje na planecie w miejscu gdzie średni i duży statek sobie nie poradzi. Wygodne np. przy zbieraniu artefaktów w ruinach obcych.
