HTC Vive mod - soczewki z Gear VR 2017 - lepsza ostrość obrazu + ogromny sweet spot!
#12
(09.05.2018, 20:55 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a):
(09.05.2018, 20:17 UTC)Yata_PL napisał(a): machnolem tego moda - koszt 80 zl za używane gogle z lombardu Biggrin + 14 zeta wydruk adapterow, zaskoczony jestem ze jakimś cudem mieszczę sie z okularami bez odsuwania soczewek..
foty:
http://i.imgur.com/k39HFqY.jpg
http://i.imgur.com/pbwpknf.jpg

pora na wydruk symulatora wiatru Smile

Ooo, no i jak wrażenia? Ja się nie zdecydowałem, bo te minusy, które koleś opisywał jakoś mnie zniechęciły - zniekształcenia ekranu etc.

Nie wachaj sie., co prawda z poczatku nie mialem efektu wow w IL 2  i nie bylem przekonany , ale odpalilem pozniej ED i wypiekniala drastycznie... obraz jest bardzo soczysty, caly ten blur gdzies zniknol, czytelnosc tekstu jakby wzrosla o 50 % , "sweetspot " okreslil bym na jakies 70 % ekranu , wczesniej w porywach 30 %, brak godreyow no i moje okulary ciągle wchodza opierjac sie na ramce adaptera.
Fov moze jest mniejszy o jakies 3 %  ale jakie to ma znaczenie kiedy obraz wyglada jak wyglada... IMHO dla Elity ten mod jest stworzony

Drobna uwaga nie trzeba odkręcać 6 srubek w Gear VR jak na filmie aby wyciagnac soczewki, z poczatku probowalem ale mocna sa dokrecone i moje precyzjne srubokrety nie daly rady Wyciagnolem je odpowiednio podwazajac zatrzaski. Duzo mniej roboty.
Jesli chodzi o znieksztalcenia to jest plik json ktry modyfikujesz i po problemie.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: HTC Vive mod - soczewki z Gear VR 2017 - lepsza ostrość obrazu + ogromny sweet spot! - przez Yata_PL - 09.05.2018, 21:53 UTC

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna Kyokushin 130 122,019 23.11.2024, 20:53 UTC
Ostatni post: Cthulhu Squadron
  [VR] Virtual Reality - dyskusja ogólna Elena Green 325 305,649 22.07.2022, 10:42 UTC
Ostatni post: MistyPL
  VR - gogle i krzesło jts 3 2,990 10.05.2021, 11:24 UTC
Ostatni post: szarik
  150 lat w wirtualnej rzeczywistości to nie tylko Sony VR i Oculus zieluk 0 1,417 07.04.2021, 19:42 UTC
Ostatni post: zieluk
  [VR] Oculus Rift - dyskusja ogólna Mathias Shallowgrave 78 81,868 25.03.2019, 18:26 UTC
Ostatni post: kris750PL



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości