(29.04.2018, 21:50 UTC)123tomek napisał(a): A o co chodzi z tym słuchaniem?
Każdy typ ciała ma swój specyficzny dźwięk jak jesteś w mapie systemu i na nie najedziesz kursorem. Kiedyś ikonki na HUD-ie nie były różne dla każdego typu, więc jedyną możliwością zdalnego stwierdzenia na przykład czy coś jest wodnym światem czy ziemiopodobną było posłuchanie, bo wodny "bulgocze" a ziemiopodobny "ćwierka" - sprawdź sobie kiedyś

Nadal tak można robić, ale moim zdaniem szybciej go po prostu wybrać i popatrzyć co pokazuje HUD. Ja sobie zrobiłem taką klasyfikację http://i.imgur.com/SwVqRyX.png (to jest z 2.3 więc niektóre wyglądają delikatnie inaczej teraz)
Natomiast dźwięk Ci nie powie czy coś jest terraformowalne, jedyne z czego możesz wysnuć solidne przypuszczenia to "semi major axis"

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)