Rust
#41
Jakie są generalnie założenia? każdy sobie rzepkę skrobie czy raczej bawimy się w jedno wielkie community?
Ten, który powstał...
...nigdy nie umarł.
Odpowiedz
#42
(18.01.2017, 01:16 UTC)Varlus napisał(a): Jakie są generalnie założenia? każdy sobie rzepkę skrobie czy raczej bawimy się w jedno wielkie community?

Założenie jest jedno - zginąć jak najmniej razy...  tak jak napisałem wyżej czekam na propozycje rozgrywki... nie wiem jakie macie doświadczenie dotyczące tej gry, zakładam, że cześć osób może nie znać jej mechaniki...  obecnie mamy:
  • TheKkubas (niepotwierdzony) - nie wiem czy będzie grał, niech się wypowie - doświadczony gracz
  • Shamoth - doświadczony gracz
  • Mathias Shallowgrave - zielony gracz
  • Varlus - zielony gracz
  • Fenyl de Lechia - zielony gracz
  • Szarik - dobry gracz
  • LeWaR - zielony gracz
  • Kriztozz - zielony gracz 
Prawdopodobnie mamy 7 pewnych graczy (nie wiem czy logicznie ma to stwierdzenie sens)... proponuje na początku spotkać się w jednym miejscu i zacząć koczować... pozna się wówczas mechanikę gry... następnie zorganizować obóz przetrwania dwójkami lub stworzyć dwa obozy konkurujące ze sobą... czekam na pomysły... 

...serwer jest dostępny 24/7 - można więc korzystać o dowolnej porze...
[Obrazek: yQ3vdLa.png]
Odpowiedz
#43
Aż taki doświadczony nie jestem, raczej mocno zakurzony Wink
Tak po głowie mi się kołacze że może dało by rade zintegrować przynajmniej moda ZLevels
http://oxidemod.org/plugins/zlevels-remastered.1453/
dzięki niemu zdobywa się jakieś doświadczenie przez wykonywanie czynności i staje się w nich efektywniejszy.
Niestety nie mam zielonego pojęcia o stawianiu i administrowaniu serwerów rust'a

Poza tym jest wiele innych ciekawych modów ale unikał bym tych zbytnio ułatwiających rozgrywkę, raczej trzymał bym się urozmaiceń jak możliwość zrobienia zapadni czy umieszczenia wieżyczek pod sufitem a nie tylko na ziemi Smile

http://oxidemod.org/plugins/lustymap.1333/ - przydatne choć nieco ułatwia
http://oxidemod.org/plugins/infopanel.1356/ - przydatne i nie rzutuje na rozgrywkę
http://oxidemod.org/plugins/stack-size-controller.1185/ - przydatne choć nieco modyfikuje zarządzanie surowcami, potrzeba mniej skrzyń
http://oxidemod.org/plugins/hunt-rpg.841/ - zamiast zlevels jak już będzie ogarnięty, chociaż może już jest
http://oxidemod.org/plugins/quests.1084/ - jak ktoś będzie chciał się bawić w GM'a Wink
http://oxidemod.org/plugins/event-manager.740/ - także może być przydatny do eventów
http://oxidemod.org/plugins/rain-of-fire.1249/ - tak jak by komuś brakowała pierwiastka kosmicznego, mały kataklizm potrafi urozmaicić rozgrywkę a spacer w takim deszczu to coś niesamowitego Wink
http://oxidemod.org/plugins/weapons-on-back.2188/ - przydatne żeby wzrokowo z daleka ocenić ofiarę/wroga, praktycznie nie rzutuje na rozgrywkę a jedynie urzeczywistnia także chyba must have
http://oxidemod.org/plugins/kill-feed.1433/ - też taki informacyjny mod, który można by zapodać
http://oxidemod.org/plugins/rust-io-clans.842/ - chyba must have Wink
http://oxidemod.org/plugins/gather-manager.675/ - może się okazać przydatny jak stwierdzimy że nie mamy cierpliwości Wink
http://oxidemod.org/plugins/crafting-controller.695/ - jak powyżej
http://oxidemod.org/plugins/airdrop-extended.1210/ - może być przydatny jeśli będziemy chcieli żeby pewne przedmioty były tylko z dropu dostępne, przy skrzyniach zawsze potrafiło się sporo dziać, w sensie lać krwi Wink
http://oxidemod.org/plugins/autodoors.1924/ - przydatny ale lepiej po prostu pamiętać aby zamykać drzwi Wink

Co do samej rozgrywki to koniecznie ogarnąć rzucanie włócznią/strzelanie z łuku/kuszy. O ile wilka można pokonać jak ma się jakieś ciuszki tak niedźwiadek tylko do położenia z bronią palną lub w grupie z kilkoma kusznikami/łucznikami/włócznikami. Stawiać budynki żeby było 100% stable inaczej będą się bardzo szybko sypać bez przeglądów i napraw Wink O ile jedzenie nie stanowi problemu bo można na grzybkach wyżyć tak na początku dostęp do wody jest kluczowy, potem jak już będzie destylator czy jeszcze lepiej zbieracz deszczówki/mżawki woda nie będzie problemem ale zniszczenie zasobów wody u przeciwnika potrafi wkurzyć Tongue

Można się podzielić na 2-3 grupy i powiedzmy przez pierwszy tydzień, dwa rozejm i budować bazy a potem wolna amerykanka lub wyznaczanie celów jak podprowadzenie z obozu przeciwnika jakichś surowców czy przedmiotów, najlepiej dostępnych tylko z dropu.
Można też przez miesiąc carebear'ować, budując coś wspólnego ogarniając przy okazji mechanikę dodając i testując nowe mody i jak już będzie serwer skrojony pod nasze widzimisię to pomyśleć o bardziej emocjonującej rozgrywce, choć misio w pobliżu osady lub przelot śmigłowca potrafi dostarczyć ich wystarczająco Wink

To do zobaczenia wieczorem Wink

PS. ktoś ma porównanie do H1Z1, 7 Days to Die, HurtWorld, DayZ, ARK czy innych survival sandboxów. Zastanawiam się który jest naj i pozwala na największą swobodę przy jednoczesnym "realizmie", o ile można o takim mówić w grach, względem mechanizmu tworzenia/rzemiosła, umiejętności postaci itp. itd. innymi słowy który pozwala na dłuższą rozgrywkę bez nudy niezależnie czy mamy 5h czy 5min na grę Wink
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...

[Obrazek: image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040]
Odpowiedz
#44
Shamoth rep+ leci za przygotowany 'content'... na początku proponuje grać na czystym serwerze, prze kilka dni... ludzie zapoznają się z mechanikom gry i będą mieć lepsze oczekiwania... ja w tym czasie postaram się od strony zarządzania i administracji serwerem opanować kwestie pluginów.
[Obrazek: yQ3vdLa.png]
Odpowiedz
#45
Od wczoraj późnego wieczora (czyt. nad ranem dziś) bawię się już na serwerku.

PS. Mnie to dopiero wylosowało postać.... jestem niskim Afrykańczykiem z dużym wiadomym czym, hahaha Biggrin

PS2. Skoro na Misia trzeba z bronią palną tak wydaje mi się, że config podstawowy serverka robi z Misia ciapciaka do zabicia bo właśnie go ubiłem 3-ma strzałami z łuku.
Ten, który powstał...
...nigdy nie umarł.
Odpowiedz
#46
(18.01.2017, 11:31 UTC)Varlus napisał(a): Od wczoraj późnego wieczora (czyt. nad ranem dziś) bawię się już na serwerku.

PS. Mnie to dopiero wylosowało postać.... jestem niskim Afrykańczykiem z dużym wiadomym czym, hahaha Biggrin

PS2. Skoro na Misia trzeba z bronią palną tak wydaje mi się, że config podstawowy serverka robi z Misia ciapciaka do zabicia bo właśnie go ubiłem 3-ma strzałami z łuku.

widzę, że jednak unikasz wyzwań Biggrin :

[Obrazek: 0kaj4kp.png]
[Obrazek: yQ3vdLa.png]
Odpowiedz
#47
Domyśliłem się, że ktoś wlazł na konsole... po literówkach Biggrin chociaż później przy tym odliczaniu stwierdziłem, że chyba jakieś pluginy dograłeś Tongue

Niestety padłem od spalonego jedzenia i musiałem na szybko szukać swojego ciała... które uległo degradacji wraz z całym moim ekwipunkiem (ile czasu loot po padnięciu jeszcze się trzyma?)

Teraz mam problem bo porobiłem locki na klucz a kluczy nie mam... albo drzwi wysadzić albo męczyć się waląc w nie czymś ostrym, ehh, człowiek się uczy Smile

PS. Jako serwer typowo "nasz" prywatny, zapytam... powinienem się chować za lockami w drzwiach czy mogę ufać, że nikt mnie nie okradnie? czy jednak jest jakaś szara strefa, że ktoś nie powołany wejdzie i zacznie kraść i psuć?
Ten, który powstał...
...nigdy nie umarł.
Odpowiedz
#48
Ja tam się krępować nie będę żeby pożyczać, kto udowodni że to ja. Aczkolwiek mam w zwyczaju oddawać z nawiązką Wink
Swojego czasu dobrym zwyczajem było robienie skrzynki lub dwóch przed drzwiami, gdzie wrzucało się trochę towaru jak był nadmiar a czasem ktoś coś nam podrzucił. No ale to już kwestia ludzi i ich kultury bo jak mają kulturę bakterii to już nie ma po czym mówić Biggrin

Loot decay faktycznie można by wydłużyć żeby było z 5-10minut na odnalezienie zwłok.

Dawno nie grałem na czystych serwach więc nie wiem jak ma się sprawa z misiem ale z kuszy zdąży się oddać 2 celne strzały i już Ci kostki obrabia Tongue

Może i faktycznie na początku czyściocha polecieć i z czasem zbierać w temacie sugestie czego brakuje co jest nie tak i pod to dobrać pluginy i ustawienia.

Drzwi drewnianych nie ma co zamykać bo szybko się je forsuje albo wchodzi przez ścianę Wink W sumie to dopiero metalowe i na nie się zakłada zamek kodowy a nie na kluczyk, który łatwo zgubić ale można/było też zrobić kopię kluczyka i schować w hidden stash w wiadomym sobie miejscu Wink

PS. Szarik zapodaj IP serwera i STEAMID żebym mógł Cię dodać bo nijak nie mogę wyszukać ;/
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...

[Obrazek: image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040]
Odpowiedz
#49
(18.01.2017, 14:18 UTC)Shamoth napisał(a): PS. Szarik zapodaj IP serwera i STEAMID żebym mógł Cię dodać bo nijak nie mogę wyszukać ;/

IP Serwera jest w pierwszym poście w tym topicu
Ten, który powstał...
...nigdy nie umarł.
Odpowiedz
#50
(18.01.2017, 18:15 UTC)Varlus napisał(a):
(18.01.2017, 14:18 UTC)Shamoth napisał(a): PS. Szarik zapodaj IP serwera i STEAMID żebym mógł Cię dodać bo nijak nie mogę wyszukać ;/

IP Serwera jest w pierwszym poście w tym topicu

DZięki Varlus Smile...    Shamoth - pierwszy post w tym wątku - Adres serwera: 151.80.111.42:10238  - dla potomnych jeszcze raz: naciskamy F1 i w konsoli dajemy polecenie:

Kod:
connect 151.80.111.42:10238
[Obrazek: yQ3vdLa.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Exclamation RUST - nowy serwer, nowe wyzwania - Husarskie zmagania szarik 0 1,868 04.09.2020, 14:33 UTC
Ostatni post: szarik
  RUST poszukiwani gracze szarik 10 12,078 28.11.2018, 11:00 UTC
Ostatni post: szarik
Rainbow RUST - nowy serwer szarik 13 14,727 16.11.2017, 16:03 UTC
Ostatni post: szarik
Rainbow RUST - ankieta do SESJI 2 szarik 9 11,023 03.02.2017, 20:08 UTC
Ostatni post: Varlus



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości