Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nano Olimpiada 3309 - PWR Raid
#1
[Obrazek: oC9zuRs.jpg]

PWR Raid

Opis konkurencji:

   Konkurencja ta odbywać się będzie w osadzie Odyssey. Jest to osada typu military, oznaczona „+”. W osadzie znajdują się dwa lądowiska: małe (S) i średnie (M). Obejrzeć ją możecie także w poradniku Komandora Pitulka, to Osada Military, typ A. Poniżej link do poradnika i zdjęcie osady.
Odyssey dla początkujących część 2 - Odysejowe Bazy
[Obrazek: 8Tw8J6sh.jpg]

   Jest to konkurencja drużynowa, gdzie każda drużyna składa się z dwóch zawodników. Na początku każdej rozgrywki zostaną wylosowane drużyny: Atakujący i Obrońcy. Atakujący będą mieli za zadanie zdobyć Power Regulator przed upływem wymaganego czasu. Obrońcy będą starali się do tego nie dopuścić.


Wyposażenie zawodników

Kombinezon: Jakikolwiek G1, HKOl zaleca używanie Dominatora w tej konkurencji
Broń: C-44 G1,  P-15 G1
Dodatkowe wyposażenie: wszystko dozwolone


Zasady konkurencji

  1. Przez cały czas trwania walki wszyscy zawodnicy muszą mieć wyłączony HUD, komenda Ctrl+Alt+G.
  2. Przez cały czas trwania walki wszyscy zawodnicy muszą mieć włączony stream na discordzie.
  3. Z podajnika Generatora Power Regulator może być zabrany tylko przez zawodnika drużyny Atakującej, zabranie go przez zawodnika drużyny Obrońców jest zabronione.
    Złamanie przez zawodnika jednej z powyższych zasad spowoduje że jego drużyna przegrywa pojedynek walkowerem.
    Jeśli zawodnik utraci połączenie, gra zostanie wznowiona, jeśli powróci w ciągu 5 minut. W przypadku braku powrotu, istnieje możliwość zastąpienia go innym zawodnikiem zgodnie z zasadami zastępowania w drużynie. Po drugim utraceniu połączenia zawodnik zostaje skreślony z listy konkurencji i na stałe musi zostać zastąpiony innym uczestnikiem, aby drużyna mogła kontynuować udział w zawodach.
  4. Drużyna Napastników rozpoczyna rundę na małym lądowisku.
  5. Drużyna Obrońców rozpoczyna rundę w budynku PWR.
  6. Drużyna Napastników ma 15 minut na zdobycie Power Regulatora i dostarczenie go na miejsce startu, aby wygrać rundę.
  7. Jeśli zasilanie zostanie wyłączone, a Power Regulator będzie wciąż w budynku PWR, drużyna Obrońców może ponownie uruchomić Generator.
  8. Jeden z zawodników drużyny Atakujących zabiera Power Regulator i musi go donieść na lądowisko. W skrócie, ten który wyciągnął Power Regulator musi przeżyć.
  9. Drużyny podczas walki będą na osobnych kanałach Discord. Kibice, streamerzy i inne osoby oglądające walkę będą na osobnym kanale Discord, nie mogą wejść na kanały drużyny.
  10. Pomiędzy kanałami mogą przemieszczać się jedynie sędziowie.

Miejsca startu drużyn:
[Obrazek: ptK6L6ah.jpg]


Informacje

  1. Osada jest włączona, zabezpieczenia z drzwi zdjęte.
  2. Do wyłączenia Generatora na konsoli zostanie założony e-breach.
  3. Wszystkie skrzynki z bateriami, apteczkami oraz granatami zostaną opróżnione przed walką przez Obsługę Olimpiady. Macie dostęp tylko do swojego ekwipunku, ale możecie uzupełnić amunicję i naładować baterie, jeśli zasilanie osady jest włączone. Za niewłaściwie pojawiające się materiały po respawnie Obsługa Olimpiady nie ponosi odpowiedzialności.
  4. Jak wspomniano wcześniej, nie liczy się czas wyłączenia Generatora ani uruchomienia sekwencji wyłączenia. Przed upływem 15 minut drużyna Atakująca musi dostarczyć Power Regulatora na lądowisko, czyli po wyłączeniu Generatora i zabraniu Power Regulatora przez zawodnika drużyny Atakującej co najmniej jeden zawodnik z tej drużyny w przeciągu 15 minut od rozpoczęcia konkurencji musi znaleźć się na środku małego lądowiska. Oczywiście żywy i z Power Regulatorem w plecaku. Pamiętajcie, że sekwencja wyłączenia Generatora trwa około 3 minut!
  5. Pojedynek trwa do zdobycia dwóch zwycięstw przez jedną z drużyn.

Przebieg konkurencji

  1. Losowanie drużyn, Atakujących i Obrońców.
  2. Zawodnicy wraz z sędzią udają się do budynku PWR, aby sprawdzić, czy mają dostęp do konsoli Generatora. Ważne: Nie włączają konsoli!
  3. Zawodnicy włączają stream na Discordzie, a wybrani przez sędziego pokazują swój ekwipunek.
  4. Na znak sędziego zawodnicy udają się na swoje miejsca startu. Drużyna atakująca włącza latarki.
  5. Wszyscy zawodnicy wyłączają swój HUD, używając kombinacji Ctrl+Alt+G.
  6. Na znak sędziego zawodnicy poszczególnych drużyn przechodzą na swoje kanały na Discordzie: drużyna Atakująca na kanale 1, a drużyna Obrońców na kanale 2.
  7. Zawodnicy drużyny Atakującej na lądowisku gaszą swoje latarki na znak gotowości do walki i obserwują sędziego stojącego na budynku Leisure.
  8. Jeśli widoczność latarek jest niewystarczająca, zostanie ustalony inny sygnał gotowości drużyny Atakującej.
  9. Drużyna Obrońców, mając bliżej do PWR, nie będzie sprawdzana pod względem gotowości. Miała wcześniej czas na naradę. Obserwuje sędziego przez śluzę w budynku PWR.
  10. Walka rozpoczyna się na sygnał sędziego - strzał w górę.
  11. Drużyna Atakująca wygrywa, gdy w ciągu 15 minut od rozpoczęcia walki Power Regulator, który zasilał osadę, dotrze na miejsce ich startu, czyli na lądowisko.
  12. W każdym innym przypadku zwycięża drużyna Obrońców, nawet jeśli ich Awatary nie żyją.


Zapraszamy do zapisów!


[Obrazek: AAcH4Hk.png]
[Obrazek: 51626.jpg]


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nano Olimpiada Skrzydlatej Husarii edycja 3310 - opis, zasady Pol Detson 0 741 31.08.2024, 16:31 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Nano Olimpiada Skrzydlatej Husarii edycja 3309 - Turniej (archiwalny) Pol Detson 0 1,382 01.10.2023, 12:43 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Nano-Olimpiada DYSKUSJA -PAQ- 5 2,367 29.09.2023, 20:19 UTC
Ostatni post: Pol Detson
Exclamation Nano Olimpiada Skrzydlatej Husarii edycja 3309 - opis, zasady (archiwalny) Pol Detson 0 1,492 19.08.2023, 22:08 UTC
Ostatni post: Pol Detson
  Nano Olimpiada 3309 - Beetle Ball Pol Detson 0 1,305 10.08.2023, 17:14 UTC
Ostatni post: Pol Detson



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości