Nano Olimpiada 3309 - PWR Raid - Pol Detson - 09.08.2023
PWR Raid
Opis konkurencji:
Konkurencja ta odbywać się będzie w osadzie Odyssey. Jest to osada typu military, oznaczona „+”. W osadzie znajdują się dwa lądowiska: małe (S) i średnie (M). Obejrzeć ją możecie także w poradniku Komandora Pitulka, to Osada Military, typ A. Poniżej link do poradnika i zdjęcie osady.
Odyssey dla początkujących część 2 - Odysejowe Bazy
![[Obrazek: 8Tw8J6sh.jpg]](http://i.imgur.com/8Tw8J6sh.jpg)
Jest to konkurencja drużynowa, gdzie każda drużyna składa się z dwóch zawodników. Na początku każdej rozgrywki zostaną wylosowane drużyny: Atakujący i Obrońcy. Atakujący będą mieli za zadanie zdobyć Power Regulator przed upływem wymaganego czasu. Obrońcy będą starali się do tego nie dopuścić.
Wyposażenie zawodników
Kombinezon: Jakikolwiek G1, HKOl zaleca używanie Dominatora w tej konkurencji
Broń: C-44 G1, P-15 G1
Dodatkowe wyposażenie: wszystko dozwolone
Zasady konkurencji
- Przez cały czas trwania walki wszyscy zawodnicy muszą mieć wyłączony HUD, komenda Ctrl+Alt+G.
- Przez cały czas trwania walki wszyscy zawodnicy muszą mieć włączony stream na discordzie.
- Z podajnika Generatora Power Regulator może być zabrany tylko przez zawodnika drużyny Atakującej, zabranie go przez zawodnika drużyny Obrońców jest zabronione.
Złamanie przez zawodnika jednej z powyższych zasad spowoduje że jego drużyna przegrywa pojedynek walkowerem.
Jeśli zawodnik utraci połączenie, gra zostanie wznowiona, jeśli powróci w ciągu 5 minut. W przypadku braku powrotu, istnieje możliwość zastąpienia go innym zawodnikiem zgodnie z zasadami zastępowania w drużynie. Po drugim utraceniu połączenia zawodnik zostaje skreślony z listy konkurencji i na stałe musi zostać zastąpiony innym uczestnikiem, aby drużyna mogła kontynuować udział w zawodach.
- Drużyna Napastników rozpoczyna rundę na małym lądowisku.
- Drużyna Obrońców rozpoczyna rundę w budynku PWR.
- Drużyna Napastników ma 15 minut na zdobycie Power Regulatora i dostarczenie go na miejsce startu, aby wygrać rundę.
- Jeśli zasilanie zostanie wyłączone, a Power Regulator będzie wciąż w budynku PWR, drużyna Obrońców może ponownie uruchomić Generator.
- Jeden z zawodników drużyny Atakujących zabiera Power Regulator i musi go donieść na lądowisko. W skrócie, ten który wyciągnął Power Regulator musi przeżyć.
- Drużyny podczas walki będą na osobnych kanałach Discord. Kibice, streamerzy i inne osoby oglądające walkę będą na osobnym kanale Discord, nie mogą wejść na kanały drużyny.
- Pomiędzy kanałami mogą przemieszczać się jedynie sędziowie.
Miejsca startu drużyn:
![[Obrazek: ptK6L6ah.jpg]](http://i.imgur.com/ptK6L6ah.jpg)
Informacje
- Osada jest włączona, zabezpieczenia z drzwi zdjęte.
- Do wyłączenia Generatora na konsoli zostanie założony e-breach.
- Wszystkie skrzynki z bateriami, apteczkami oraz granatami zostaną opróżnione przed walką przez Obsługę Olimpiady. Macie dostęp tylko do swojego ekwipunku, ale możecie uzupełnić amunicję i naładować baterie, jeśli zasilanie osady jest włączone. Za niewłaściwie pojawiające się materiały po respawnie Obsługa Olimpiady nie ponosi odpowiedzialności.
- Jak wspomniano wcześniej, nie liczy się czas wyłączenia Generatora ani uruchomienia sekwencji wyłączenia. Przed upływem 15 minut drużyna Atakująca musi dostarczyć Power Regulatora na lądowisko, czyli po wyłączeniu Generatora i zabraniu Power Regulatora przez zawodnika drużyny Atakującej co najmniej jeden zawodnik z tej drużyny w przeciągu 15 minut od rozpoczęcia konkurencji musi znaleźć się na środku małego lądowiska. Oczywiście żywy i z Power Regulatorem w plecaku. Pamiętajcie, że sekwencja wyłączenia Generatora trwa około 3 minut!
- Pojedynek trwa do zdobycia dwóch zwycięstw przez jedną z drużyn.
Przebieg konkurencji
- Losowanie drużyn, Atakujących i Obrońców.
- Zawodnicy wraz z sędzią udają się do budynku PWR, aby sprawdzić, czy mają dostęp do konsoli Generatora. Ważne: Nie włączają konsoli!
- Zawodnicy włączają stream na Discordzie, a wybrani przez sędziego pokazują swój ekwipunek.
- Na znak sędziego zawodnicy udają się na swoje miejsca startu. Drużyna atakująca włącza latarki.
- Wszyscy zawodnicy wyłączają swój HUD, używając kombinacji Ctrl+Alt+G.
- Na znak sędziego zawodnicy poszczególnych drużyn przechodzą na swoje kanały na Discordzie: drużyna Atakująca na kanale 1, a drużyna Obrońców na kanale 2.
- Zawodnicy drużyny Atakującej na lądowisku gaszą swoje latarki na znak gotowości do walki i obserwują sędziego stojącego na budynku Leisure.
- Jeśli widoczność latarek jest niewystarczająca, zostanie ustalony inny sygnał gotowości drużyny Atakującej.
- Drużyna Obrońców, mając bliżej do PWR, nie będzie sprawdzana pod względem gotowości. Miała wcześniej czas na naradę. Obserwuje sędziego przez śluzę w budynku PWR.
- Walka rozpoczyna się na sygnał sędziego - strzał w górę.
- Drużyna Atakująca wygrywa, gdy w ciągu 15 minut od rozpoczęcia walki Power Regulator, który zasilał osadę, dotrze na miejsce ich startu, czyli na lądowisko.
- W każdym innym przypadku zwycięża drużyna Obrońców, nawet jeśli ich Awatary nie żyją.
Zapraszamy do zapisów!
![[Obrazek: AAcH4Hk.png]](https://i.imgur.com/AAcH4Hk.png)
|