OFICJALNY NOWE DLC -- Elite Dangerous: Odyssey (aka New Era) - oficjalna zapowiedź!
100 LY jesli dobrze pamiętam.

A co do historii z moim uwięzieniem  w Apexie to udało się to dzięki pomocy @Seba312 któremu jeszcze raz dzięki Thumbs_up.
Sparowaliśmy się w winga, założyłem w taxówce navlocka na Sebę, on będąc bliziutko wyskoczył z SC, za nim taksówka. Trzeba to było trzy razy powtarzać bo taxidriver był zafixowany żeby jednak lecieć do celu, jednak kilka salw z packhoundów i zostałem uwolniony. Jako "bonus" Seba zarobił notoriety 5 Cry .
Odpowiedz
hehe - a nie udało się do niego przesiaść wybierajać opcję multicrev?
Odpowiedz
(23.05.2021, 12:02 UTC)MAGNUM354 napisał(a): hehe - a nie udało się do niego przesiaść wybierajać opcję multicrev?

Tak pierwotnie myślałem, ale jedyne co można było to telepresence, w tym trybie nie mogłem ani wysiąść na stacji ani na powierzchni planety. Musiałbym z buta np na stacji wsiąść do Seby na statek,  no i błędne kółko się zamyka. Dobrze że można będąc w taksówce włączyć navlocka, devsi to przeoczyli chyba Cool .
Odpowiedz
Z racji, że w Odyseję jeszcze nie grałem to mam pytanie: Czy David Braben ma za co przepraszać?

Artykuł
Odpowiedz
(24.05.2021, 14:58 UTC)Pienias napisał(a): Z racji, że w Odyseję jeszcze nie grałem to mam pytanie: Czy David Braben ma za co przepraszać?

Artykuł

Gdyby nie miał za co, to by nie przepraszał. A już to zrobil  Biggrin
[Obrazek: E5QT3y3.png]

Odpowiedz
No i na tym się nie skończy raczej. Ja nigdy nie bawiłem się w jakieś posty lamentujące, teraz jednak jak chwilkę poświęciłem Odysejce to wyłania mi się obraz produktu który zachowuje się jakby posklejany z kilku niezbyt dogadujących się ze sobą klocków. Fatalne rozwiązania interfejsu np w oufittingu statków czy nawigacja na mapie, dodając do tego lekturę gości którzy zadali sobie trochę trudu by zanalizować renderowanie obrazu. Wychodzi że kod jest jeszcze w fazie mocno roboczej. Przykładowo te hocki klocki z oświetleniem są wynikiem tego że kilkukrotnie w trakcie generowania klatek zmienia się przestrzeń barwowa. Wszystko to wskazuje że kod który ogrywamy jest bliższy etapowi prototypowania niż chociażby zaawansowanej becie na etapie końcowych szlifów.
Pytanie na koniec, dlaczego...? Nie ma opcji żeby devsi nie wiedzieli jak to wszystko wygląda i co się będzie działo bezpośrednio po premierze. Sam nie wiem co myśleć.
Odpowiedz
Prosty przykład - zobacz co się działo ( i chyba nadal dzieje ) z Cyberpunkiem na PS4 - pomijajac oczywisty fakt ż ekonsola jest troche za stara na grę o osiem lat młodsza i obliczoną na kolejną generacje..

Odpowiedź - KASA kasa kasa kasa

Chyba już jedynie producenci gier Indie stareają się dopieścić swój produkt - bo zdają sobie sprawę że nie zarobią na nim środków które pozwolą im na kolejny przynajmniej rok prac nad poprawą produktu..
Molochy branży i tak zarobią na ilości sprzedanych kopii i spokojnie sobie z biegiem czasu wprowadzą poprawki.

Wiesz co by było gdyby 70-80 procent graczy na całym świecie zażadałoby zwrotu kasy za badziewne DLC które zepsuło ich ulubioną gre ? Niestety nic - za kilka miesięcy pojawiłoby się kolejne DLC.. i tyle ...

Przy okazji - zauwazyliście gdzieś tą płynność ruchów prezentowaną w zapowaiedziach jeszcze przed Alfa ? Pamiętacie tego faceta w stroju do zgrywania ruchów który się opierał o blat, trzymał jakiś kubek, coś tam gestykulował ?
Jak do tej pory absolutnie wszyscy sprzedawcy i ci co stoją pod ścianami i dają nielegalne misje .. no własnie - stoją jak kołki . A gdzie ruch pieszych jest? wszyscy siedzą albo stoją w wolnych przestrzeniach i wykonują minimalne powtarzajace się ruchy. Mijaliście się kimś na schodach? przesuwaliście się w bok żeby ominąć dwóch czy trzech ludzi idących w waszą stronę ?
Gdezie ten cały ruch który widac było na filmikach promujących Odyseje ?

P.S. a i tak będziemy w to grać i świetnie się bawić Smile

Ja bym bardzo chciał aby Pitulek wyodrębnił w późniejszych wyścigach miejsca widokowe dla pieszych Smile ale to naprawdę jak Odyseya załapie jakąś stabilnośc oczywiście.

Ja cię ............. wiadomo co tu wstawić - przeglądam najnowszy Patch notes na Steam dotyczący odyseii:

"Naprawiono plecak i przedmiotów z plecaka nie można już używać" - jeeeaaaa super- nie można używać rzeczy z wyposażenia Smile - To nam ułatwi piesze wycieczki...
Idę czytać dalej...

Ej. .dobra na poważnie teraz - czy ja dobrze zrozumiałem że :

Fixed negotiation never seems to succeed  --> Naprawione negocjacje nigdy nie kończą się sukcesem ????

to po co jest ta opcja ????

I ostatnie ( dalej boje się czytać )
Naprawiono opcję malowania SRV, która nie pokazuje SRV - Bond też miał taki samochód w jednym z filmów z Brosmanem Smile
Odpowiedz
@MAGNUM354 domyślam się jaki jest ten ogólny background całej sprawy. Żeby nie było, jest masa rzeczy w Odysejce na widok których micha mi się cieszy. To co piszesz o animacji postaci ja akurat nie widzę aż tak źle, jeśli mają dobrze system zrobiony to poprawią takie rzeczy. Bardziej martwi mnie to co widzę ogólnie w grafice, masa baboli obecnych od v1.1 ciągle widoczna, oszczędzanie na ilości polygonów na scenie, miejscami fatalne teksturowanie. To nie jest narzekanie w stronę devsów bo wiem z doświadczenia że naciski są zawsze z góry żeby za dużo nie poprawiać, zmieniać, bo mogą się dodatkowo pojawić problemy. Decyzja zapadła na poziomie CEO żeby to puścić w takim stanie i tyle. Do jesieni mamy czas na załatanie wszystkiego, time will tell...
Odpowiedz
W zasadzie wszelkie walki FPS na GeForce Now są niegrywalne. FPSy spadają do 20, ciężko celować, gwarantowany zgon. Podobno na RTX 3090 też są takie spadki?
Odpowiedz
Odyssey - Roadmap:
https://forums.frontier.co.uk/threads/el...ap.580527/
Star Citizen kod referencyjny: STAR-Q7WW-CYQB
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Photo Elite Dangerous w VR Jaromaz 21 984 15.11.2025, 08:12 UTC
Ostatni post: Jaromaz
  Za co lubię Elite Kyokushin 11 3,834 27.09.2025, 20:30 UTC
Ostatni post: Jaromaz
Heart ELITE NA GOG - mega ważna akcja!!! Mathias Shallowgrave 11 1,447 22.08.2025, 05:10 UTC
Ostatni post: MAGNUM354
  Wiesz, że za dużo grasz w Elite, jeśli... Mathias Shallowgrave 130 35,492 21.08.2025, 17:55 UTC
Ostatni post: bahasso
Big Grin Elite w gifach - zabawa Diox 296 58,993 17.05.2024, 00:19 UTC
Ostatni post: Mathias Shallowgrave



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości