Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2021
Reputacja:
0
Platforma:
CMDR: Valaraukare
(08.04.2021, 11:29 UTC)Joolian PL napisał(a): Cytuję: "Prove your worth. Fifty combat bonds for the Feds. That is all."
Słabo znam angielski, ale chyba Pan Inżynier życzy sobie działania dla Federacji.
Też mam u niego 0/50, ale jestem teraz w Colonii i nie ma tutaj okazji.
Zresztą statek raczej do eksploracji, a nie walki.
Przy okazji... Skoro poniosło mnie tak daleko, to proszę o porady
jak mogę wspomóc Husarię. Widzę, że na tym terenie trochę słabo...
O ile pamiętam ze swojego odblokowywania, najpierw trzeba zdobyć 50 combat bondów dla dowolnej frakcji sprzymierzonej z Federacją ( poprzez udział w conflict zone). Dlatego najlepiej wybrać układ którego jedna strona walki najeży do Federacji. Ja combat bonds oddawałem na stacji frakcji dla której walczyłem na jej stacji w danym układzie. Po zdobyciu 50, potrzebujemy jeszcze combat bondy o wartościi 100k, któe musimy zabrać do inżyniera i tam oddać jako wpisowe.
Pro tip: po oddawaniu bondów generalnie nie "zaliczało" mi ich liczby na panelu inzynierów, ale relog pomagał i wartości pokazywały się jak należy.
Liczba postów: 166
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2020
Reputacja:
5
Platforma:
CMDR: josel666
(08.04.2021, 09:56 UTC)MAGNUM354 napisał(a): JOSEL u inżyniera masz 0/50 bo :
1 albo nie oddales ich u tego inżyniera ( na pewno nie )
2 albo zarobiłes je daleko od lokacji tego inżyniera i nie należały te CB do frakcji w której on należy...
Już mi zaliczyło kilka,po prostu nie oddałem ich na stacji w kontaktach local combat bond czy coś w tym stylu,i trzeba było chwilkę poczekać aż sieć to "przetrawi".Ja tego jeszcze nie robiłem,(unikałem conflict zone bo mnie tam rozwalali)dla tego małe problemy z tym miałem.
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
Pytanie o FC
Rozumiem, że jak jestem właścicielem FC to mogę na nim przechowywać np. urobek, tylko potrzebuję do tego shipyard aby móc przechowywać swoje statki?
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
Liczba postów: 323
Liczba wątków: 72
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
74
CMDR: DETSON
.png) .png) .png) .png) .png)
09.04.2021, 06:40 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.04.2021, 06:40 UTC przez Pol Detson.)
(09.04.2021, 06:01 UTC)Brachu napisał(a): Pytanie o FC
Rozumiem, że jak jestem właścicielem FC to mogę na nim przechowywać np. urobek, tylko potrzebuję do tego shipyard aby móc przechowywać swoje statki?
Jako właściciel nie potrzebujesz ani Shipyard, ani Outfitting. Działa z automatu.
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
(09.04.2021, 06:40 UTC)Detson napisał(a): (09.04.2021, 06:01 UTC)Brachu napisał(a): Pytanie o FC
Rozumiem, że jak jestem właścicielem FC to mogę na nim przechowywać np. urobek, tylko potrzebuję do tego shipyard aby móc przechowywać swoje statki?
Jako właściciel nie potrzebujesz ani Shipyard, ani Outfitting. Działa z automatu.
Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie, jaką ładowność ma FC?
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
(09.04.2021, 06:45 UTC)Brachu napisał(a): (09.04.2021, 06:40 UTC)Detson napisał(a): Jako właściciel nie potrzebujesz ani Shipyard, ani Outfitting. Działa z automatu.
Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie, jaką ładowność ma FC?
25k- ale każdy moduł zabiera trochę pojemności... I są to różne wartości od 100 do 3,5k za 1 goły moduł bez rozszerzeń...
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
(09.04.2021, 07:18 UTC)Sznur napisał(a): (09.04.2021, 06:45 UTC)Brachu napisał(a): Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie, jaką ładowność ma FC?
25k- ale każdy moduł zabiera trochę pojemności... I są to różne wartości od 100 do 3,5k za 1 goły moduł bez rozszerzeń...
Dziękuję za odpowiedź. Więc będę potrzebował moduł repair do uzupełnienia limpetów?
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
09.04.2021, 08:59 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.04.2021, 09:02 UTC przez -PAQ-.)
(09.04.2021, 08:01 UTC)Brachu napisał(a): Dziękuję za odpowiedź. Więc będę potrzebował moduł repair do uzupełnienia limpetów?
Tak, do limpetów potrzeba modułu Repair (Advanced Maintenance). Najczęściej montuje się minimum 3 podstawowe moduły do gołego FC:
1. Refuel (Advanced Maintenance)
2. Repair (Advanced Maintenance)
3. Armoury (Advanced Maintenance)
Czyli zrówno właściciel jak i goście mogą się naprawić, uzupełnić ammo i paliwko.
Cała reszta modułów już według uznania, co kto lubi, czego potrzebuje i na co go stać. Bo trzeba pamiętać że to nie tylko kasa na zakup, ale i tygodniowe utrzymanie każdego modułu kosztuje dodatkowe Cr'ki
Polecam mały kalkulatorek: https://cmdrs-toolbox.com/fleet-carrier-calculator
Liczba postów: 2,061
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
47
Platforma:
CMDR: Brachu
.png) .png) .png) .png) .png) .png)
(09.04.2021, 08:59 UTC)-PAQ- napisał(a): (09.04.2021, 08:01 UTC)Brachu napisał(a): Dziękuję za odpowiedź. Więc będę potrzebował moduł repair do uzupełnienia limpetów?
Tak, do limpetów potrzeba modułu Repair (Advanced Maintenance). Najczęściej montuje się minimum 3 podstawowe moduły do gołego FC:
1. Refuel (Advanced Maintenance)
2. Repair (Advanced Maintenance)
3. Armoury (Advanced Maintenance)
Czyli zrówno właściciel jak i goście mogą się naprawić, uzupełnić ammo i paliwko.
Cała reszta modułów już według uznania, co kto lubi, czego potrzebuje i na co go stać. Bo trzeba pamiętać że to nie tylko kasa na zakup, ale i tygodniowe utrzymanie każdego modułu kosztuje dodatkowe Cr'ki 
Polecam mały kalkulatorek: https://cmdrs-toolbox.com/fleet-carrier-calculator
Kolejna mistrzowska odpowiedź. Wiem, że utrzymanie kosztuje.
Jeszcze jedno pytanko, co to jest safetu Warehouse?
Raxxla is no alien, is a ghost world, is a planet
(09.04.2021, 09:03 UTC)Brachu napisał(a): (09.04.2021, 08:59 UTC)-PAQ- napisał(a): Tak, do limpetów potrzeba modułu Repair (Advanced Maintenance). Najczęściej montuje się minimum 3 podstawowe moduły do gołego FC:
1. Refuel (Advanced Maintenance)
2. Repair (Advanced Maintenance)
3. Armoury (Advanced Maintenance)
Czyli zrówno właściciel jak i goście mogą się naprawić, uzupełnić ammo i paliwko.
Cała reszta modułów już według uznania, co kto lubi, czego potrzebuje i na co go stać. Bo trzeba pamiętać że to nie tylko kasa na zakup, ale i tygodniowe utrzymanie każdego modułu kosztuje dodatkowe Cr'ki 
Polecam mały kalkulatorek: https://cmdrs-toolbox.com/fleet-carrier-calculator
Kolejna mistrzowska odpowiedź. Wiem, że utrzymanie kosztuje.
Jeszcze jedno pytanko, co to jest safetu Warehouse?
black market
|