To nie bak, trasa jest wyznaczana bez względu na ilość paliwa w zbiorniku.
Możesz podać nazwę systemu w grze, bo nie wyszukuje mi PSR B1257+12
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Platforma:
CMDR: Barsztik
11.03.2020, 10:56 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.03.2020, 11:01 UTC przez Barsztik.)
(11.03.2020, 09:05 UTC)Pajk napisał(a): To nie bak, trasa jest wyznaczana bez względu na ilość paliwa w zbiorniku.
Możesz podać nazwę systemu w grze, bo nie wyszukuje mi PSR B1257+12
Hej, dzięki.
Cel w grze to PSR J1300+1240
https://www.edsm.net/pl/system/id/296358...300%2B1240
a obecnie znajduję się w Groombridge 34
https://www.edsm.net/pl/system/id/1410/n...mbridge+34
lub w okolicy +-200ly się szwendam
Pozdrawiam
B.
[edit]
Chyba znalazłem odpowiedź w EDSM
"The pulsar is located in an area of extremely low star density and will require long-ranged ship and/or frameshift drive injection to reach."
moje podejrzenia początkowe okazały się słuszne, ale okazuje się, że na "extremely low star density " nawet 36ly skoku to za mało!
[/edit]
to jest opis dla poziomu +60 ly w dodatku z jumponium - pamiętaj, żeby mieć zapas na powrót, bo inaczej to będzie wycieczka w jedną stronę. I to najwyższy poziom dopalacza.
Liczba postów: 79
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: HeIlrider
https://www.edsm.net/en/galactic-routes/...d87d264eb6
Ta konkretna trasa ma 1 skok na ponad 100ly.
Więc tak, 36 to dalej za mało, o wiele za mało.
tak, jumponium daje +100%, czyli skok ponad 50ly bez tego. Powrót wydaje się łatwiejszy, bo ten pulsar to w grze jest neutronówka.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Platforma:
CMDR: Barsztik
(11.03.2020, 14:51 UTC)Pajk napisał(a): tak, jumponium daje +100%, czyli skok ponad 50ly bez tego. Powrót wydaje się łatwiejszy, bo ten pulsar to w grze jest neutronówka.
A jak osiągnąć 50ly na samym statku? Albo chociaż ponad 40ly?
Sprawdzałem na Coriolis.io i przy opcji "maximize jump range" w sekcji core internal oraz pozostawieniu całej reszty pustej (nawet bez fuel scoopa) wygląda to tak:
DBX: 41,57ly
ASP EXP: 38,01ly
Anaconda: 39,94ly
11.03.2020, 22:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.03.2020, 22:54 UTC przez Pajk.)
Niestety, nie jest prosto. Pierwszy stopień, to odblokowanie inżyniera Felicity - zinżynierowany napęd FSD na grade 5. Drugi stopień, to odblokowanie modułu GUardian FSD Booster - +10,5 Ly do skoku. W międzyczasie inżynierowanie innych modułów - odchudzone life support i wszystko inne, co ma wpływ na długość skoku. Mnóstwo grindu, ale taka jest ta gra.
Powodzenia.
Anaconda na 77,5 Ly:
https://coriolis.io/outfit/anaconda?code...nda%202.11
12.03.2020, 05:52 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2020, 06:18 UTC przez w0jciechu_87.)
@Barsztik
Build trufla po lekkiej inzynierce i zmianach.
Niestety coś nie działa mi shortlink w coriolisie :/
https://coriolis.io/outfit/diamondback_e...kICMF8hRFA
- Jeśli wybierasz się w daleka podróż warto mieć AFMU - możesz mieć wyłączony moduł i włączać kiedy przyjdzie pora. Czasami będziesz korzystał z jetow neutronowki i białych karlow, a każdy taki skok uszkadza lekko fsd, fax poniżej 80% już może co jakiś czas wywalac bledy.
- Repair limpets jak kto lubi, mogą się przydać, ale nie musza, także można zamienić na co innego - asystę sc lub dokonania na przykład. Tylko, że na eksploracji dokowania za często nie doswiadczysz. Natomiast SC assist do zastanowienia - nieraz w eksploracji zdarzy Ci się przysnac lecąc do odległej planety lub nawet skaczac do nast systemu - z autopsji
- Shield generator jakiś bym wziął - planety mają różne G, może się zdarzyć że nieraz zarysujesz/uszkodzisz statek przy ładowaniu - Shield Cię lekko z tego wybroni, a jeśli miałbyś repair limpety to możesz sam o siebie zadbać w razie uszkodzeń hulla.
- Power plant - dostęp do inzynierii powerplant otwiera Ci opcje odchudzenia wagi statku (lżejszy powerplant) przy jednoczesnym zachowaniu planowanych optionalsow
- fsd booster - b miły smaczek dlugo się go nie odkrywa, a na dalekiej podróży nieoceniony.
Liczba postów: 79
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2019
Reputacja:
11
Platforma:
CMDR: HeIlrider
12.03.2020, 07:25 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2020, 08:26 UTC przez Hellrider.)
Czy ja wiem.
Może i jest to dużo grindu, jak ktoś ma parcie na wszystkie moduły na kompletne G5  Ulepszenia powiedzmy G3 już pozwalają na komfortowe podróże, a to jest akurat proste. W kwestii materiałów nie zapominajmy o takich smaczkach jak crystalline shardy i handlarz.
Ale taki booster guardianów jest akurat do ogarnięcia w 1 dzień
Tak na szybko sprawdziłem, DBX z boosterem i FSD na kompletne 3 zależnie od tego, co wpakujemy wyciągnie powiedzmy te 60.
Kompletne G5+mass manager- 70
lightweity każdego możliwego modułu- niecałe 2ly więcej.
Owszem, ostatni wariant to sporo grindu, wiecie, masa inżynierów, latanie po experimentale, matsy G5, ale- czy warto robić to dla 2 lat? Tak na prawdę jest to potrzebne tylko przy tak hardcorowych miejscach, jak lich, albo peak. W sumie to nawet do licha wystarczy nieco ponad 50. Przy "normalnej" podróży nie jest to duża różnica.
Oczywiście inną sprawą jest conda, tam samo odchudzenie sensorów da 5 zasięgu
Liczba postów: 108
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
5
Platforma:
CMDR: Pepemag
12.03.2020, 08:51 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2020, 08:56 UTC przez Pepemag.)
Moja konda ma 57,7 skoku jednak mam wszystko co potrzebne AFM 2x, duży i mały do naprawiania dużego. Dwa hangary łazików planetarnych w razie gdyby jeden sie zniszczył lub sam musiałbym go zniszczyc wpadając w jakąś rozpadlinę.
Jeśli chcesz "zwiedzać" powierzchnię i zbierać materiały lub badać anomalie geologiczne jest niezbędne mieć łazika. Oczywiscie FSD Guardian i FSD zwykły na grade 5 Increased range. Do tego sensory do mapowania odchudzone oraz 3x heatsinki odchudzone i spokojnie można się cieszyć lotem, wszystko można jeszcze odchudzić lub się czegoś pozbyć i mógłbym dojść do 60-65 skoku ale nie w tym rzecz. Oprócz wyżej wspomnianych mam jeszcze shilda na 3 oraz docking computer który jest zbędny na explo, ale jest to niech sobie będzie
|