26.11.2018, 16:48 UTC
Subnautica głównie. Kupiłem skyrima, fallouta, jest Elite, licze na waparcie w nms, baan, sturmovik, i jeszcze ze dwie gry.
|
[VR] Windows Mixed Reality - dyskusja ogólna
|
|
26.11.2018, 16:48 UTC
Subnautica głównie. Kupiłem skyrima, fallouta, jest Elite, licze na waparcie w nms, baan, sturmovik, i jeszcze ze dwie gry.
26.11.2018, 18:57 UTC
A w tych innych maszynkach można przesuwać soczewki? Jeśli tak to w jakich modelach.
26.11.2018, 19:05 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2018, 19:08 UTC przez Kyokushin.)
Można przesuwać w:
Samsung Odyssey/+ VIVE Ocularus. Nie można (zakres regulacji software: IPD 59-67) Acer VR Lenovo Explorer HP cośtam Temat IPD wygląda tak. Ja mam 63, dla takich ludzi jak ja są idealne te które nie mają regulacji. Pasują jak ulał. Natomiast Robinus ma 68 i on musiał cośtam rozchylać w lenovo bo mu nie wyraźnie było a to na jedno oko, a to na drugie. Rozkminił to i opisał na forum, do tego doszła jakaś rzeźba, ale generalnie zasada jest taka - masz IPD większe od 67, po prostu kup gogle z regulacją. W tym przypadku zostaje Ci Odyssey, najlepiej Odyssey+. Oculus i VIVE/pro mają wyraźnie słabszą rozdzielczość i gorszy SDE od jakichkolwiek WMR.
26.11.2018, 19:33 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2018, 19:35 UTC przez Yata_PL.)
(26.11.2018, 19:05 UTC)Kyokushin napisał(a): Można przesuwać w: Takie sprostowanie - Vive Pro ma wyzsza rozdzielczosc niz Lenovo i Acer. Natomiast efekt SDE moze byc bardziej zauwazalny przy niskim supersamplingu z wzgledu na to ze uzywa matrycy pen-tille Amoled. Plusem Oledowych matryc jest soczysty kolor i jakze potrzebne w Elite poprawne odwzoranie czerni. Cos za cos..
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
26.11.2018, 19:36 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2018, 19:39 UTC przez Kyokushin.)
Vive pro ma 1440 x 1600, taką jak Odyssey.
Natomiast Acery/lenovo mają 1440x1440, generalnie ta w pionie bardzo mało w tym przypadku zmienia, ponieważ patrzymy w szerz, tak jesteśmy zbudowani. W tej chwili gram na Acerach, jak dla mnie jest bomba, mam porównanie do Vive. To że matryca nie jest oledowa, w ogóle nie przeskadza w kwestii czerni w Elite. SDE w zasadzie też jest OK, lekko widoczna delikatna siateczka, jak przez pończoszki. Te O+ zamówiłem jakoś w zasadzie tak pod wpływem impulsu, no ale skoro już jadą, to zobaczmy porównanie.
26.11.2018, 19:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2018, 20:08 UTC przez Yata_PL.)
coz najwaznijsze ze jestes zadowolony , mi niepoprawna czern w Pimaxie w trakcie testow zaburzala postrzeganie przebywania w przestrzeni kosmicznej. Tak to jest jak przez lata sie przesiadywało przy super kolorach Viva a ostatnio 10bitowym kolorem 32 calowego monitora mva.
Kolejna rzecz ktora mnie nie przekonuje w WMRach to tracking ( przy slabszym oswietleniu) a gram glownie po nocach i nizszy niz w Vive FOV. Pewnie roznica bedzie taka jak przy Oculusie co w przypadku gen 1 i tak jest bardzo malo. Ale to wszytstko jest subiektywne i zaczyna przeszkadzac po dluzszym uzytkowaniu VR.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
26.11.2018, 19:59 UTC
też lubię mieć żywe kolory i głęboką czerń, ale przyznam że akurat jakoś brak czerni mnie nie radzi z przesiadki z VA na IPS w kwestii monitora czy gogli.
Natomiast na telefonie brak oleda mnie irytował, że w końcu nabyłem telefon z oledem.
26.11.2018, 21:29 UTC
ja mam tylko nadzieję że microsoft nie ukatrupi tego WMR chociaż zapowiada się nieciekawie, brak wsparcia VR dla konsol no mam nadzieję że te nasz google nie będą się kurzyć na półce za jakiś czas
26.11.2018, 21:48 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.11.2018, 21:49 UTC przez Kyokushin.)
Nie będą, są kompatybilne ze steamem i oculusem
![]() Właśnie grałem w Star Trek: Bridge Crew - ale jazda Latałem swoim 'entoprajsem'. Ale urwał.Jakie to fajne. Te gogle były warte każdej jednej wydanej na nie złotówki.
27.11.2018, 06:32 UTC
Kyoku, a czy ten samsung oddysey też nie jest tak zasobożerny jak Vive i Occulus? Pisałeś, że Elita bardzo płynnie działa Ci na Gtx 970 w tym formacie, co na wymienionych VR jest raczej niemożiwe. Zastanawiam się, czy z odyssey jest tak samo. Natomiast wersja "+" to w czym jest tak naprawdę lepsza? Bo cena już bardzo zbliżona do tych klasycznych VR.
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
| Podobne wątki | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| [VR] Virtual Reality - dyskusja ogólna | Elena Green | 325 | 305,800 |
22.07.2022, 10:42 UTC Ostatni post: MistyPL |
|
| VR - gogle i krzesło | jts | 3 | 2,990 |
10.05.2021, 11:24 UTC Ostatni post: szarik |
|
| 150 lat w wirtualnej rzeczywistości to nie tylko Sony VR i Oculus | zieluk | 0 | 1,417 |
07.04.2021, 19:42 UTC Ostatni post: zieluk |
|
| [VR] Oculus Rift - dyskusja ogólna | Mathias Shallowgrave | 78 | 81,908 |
25.03.2019, 18:26 UTC Ostatni post: kris750PL |
|
| Pimax 5k+ Virtual Reality w symulatorach | Dako | 1 | 4,068 |
11.03.2019, 20:44 UTC Ostatni post: Yata_PL |
|