Oculus Rift
#39
(28.02.2018, 19:35 UTC)kris750PL napisał(a): zawsze możesz nagrać film i pokazać że faktycznie masz te 5Ghz nie tylko w biosie ale pokazać że ten CPU tą częstotliwość także cały czas utrzymuje - uruchom chociażby OCCT albo cokolwiek co wykorzystuuje AVX i wtedy albo  szybko poleci w dół bo się włączy zabezpiecznie termiczne albo włączy się drop  na AVX i procesor zejdzie na 4,7.
P.S. jak zdążę nagram jak to u mnie wygląda włączenie z ustawieniami w Biosie -

Najpierw mi powiedz jakie silniki gier wykorzystuja te instrukcje i ich iteracje? Cobra , Unreal , Unity ? Bo jesli to ma byc sztuka dla sztuki i tylko udowodnic cos co sie nie zdarza w grach VR to nie mam ochoty tego testować. Ostatnio podazam sciazka symulatorow w trybie VR i chodz zapotrzebowanie na CPU jest duze to rzadko przekracza 60 ~65 % zajetosc 12 watkow ale wysokie taktowanie pomaga utrzymac stabilne FPSy
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.


Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Oculus Rift - przez Zuback - 24.02.2018, 07:37 UTC
RE: Oculus Rift - przez Baton - 24.02.2018, 07:59 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 24.02.2018, 08:03 UTC
RE: Oculus Rift - przez Baton - 24.02.2018, 09:20 UTC
RE: Oculus Rift - przez Pueblo - 24.02.2018, 13:13 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 24.02.2018, 13:53 UTC
RE: Oculus Rift - przez Pueblo - 24.02.2018, 16:44 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 24.02.2018, 17:45 UTC
RE: Oculus Rift - przez Baton - 24.02.2018, 18:16 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 24.02.2018, 18:26 UTC
RE: Oculus Rift - przez kris750PL - 26.02.2018, 08:14 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 26.02.2018, 08:30 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 26.02.2018, 11:31 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 26.02.2018, 11:58 UTC
RE: Oculus Rift - przez Mathias Shallowgrave - 24.02.2018, 15:22 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 24.02.2018, 16:24 UTC
RE: Oculus Rift - przez Aculeus - 24.02.2018, 16:26 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 25.02.2018, 09:29 UTC
RE: Oculus Rift - przez Aculeus - 25.02.2018, 09:59 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 25.02.2018, 11:07 UTC
RE: Oculus Rift - przez Aculeus - 25.02.2018, 11:21 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 26.02.2018, 08:08 UTC
RE: Oculus Rift - przez Pueblo - 25.02.2018, 14:22 UTC
RE: Oculus Rift - przez Kriztozz - 24.02.2018, 19:30 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 24.02.2018, 19:43 UTC
RE: Oculus Rift - przez Kriztozz - 25.02.2018, 11:53 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 25.02.2018, 15:29 UTC
RE: Oculus Rift - przez kris750PL - 26.02.2018, 08:49 UTC
RE: Oculus Rift - przez Dako - 26.02.2018, 08:55 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 26.02.2018, 10:23 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 26.02.2018, 12:51 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 26.02.2018, 13:59 UTC
RE: Oculus Rift - przez kris750PL - 26.02.2018, 15:34 UTC
RE: Oculus Rift - przez Zuback - 26.02.2018, 18:34 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 26.02.2018, 19:02 UTC
RE: Oculus Rift - przez kris750PL - 26.02.2018, 22:26 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 27.02.2018, 09:08 UTC
RE: Oculus Rift - przez kris750PL - 28.02.2018, 19:35 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 28.02.2018, 20:53 UTC
RE: Oculus Rift - przez kris750PL - 28.02.2018, 23:23 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 28.02.2018, 23:54 UTC
RE: Oculus Rift - przez kris750PL - 01.03.2018, 14:39 UTC
RE: Oculus Rift - przez Yata_PL - 01.03.2018, 18:52 UTC
RE: Oculus Rift - przez Kriztozz - 07.03.2018, 20:30 UTC
RE: Oculus Rift - przez Pueblo - 08.03.2018, 09:17 UTC



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości