25.11.2017, 15:19 UTC
Wytłumaczcie mi proszę, na jakiej zasadzie działa funkcja Reboot/Repair w prawym panelu?
Wczoraj w walce z piratem straciłem thrustery. Federalni załatwili drania, ale ja zostałem z 6% pancerza i dryfując bez kontroli zastanawiałem się, co dalej. W mojej Cobrze nie miałem żadnego modułu AFM, a że szkoda mi było kasy na wykup wymaksowanego statku, nie chciałem odpalać autodestrukcji. W końcu trafiłem na tą funkcję w panelu, spróbowałem i po kilkunastu sekundach thrustery dostały 1% sprawności. Pokombinowałem trochę z rozdziałem mocy i w końcu udało mi się wejść w supercruise, by dolecieć do najbliższej stacji. Stateczek przetrwał, ja dzięki temu bardziej się z nim zżyłem, a przy okazji w mojej głowie zrodziło się kilka pytań.
Czy funkcja Reboot/Repair zawsze w takich wypadkach pomaga? Czy jej skuteczność jest w jakimś stopniu losowa? Czy możliwość naprawy jest zależna od klasy modułu/silnika?
Wczoraj w walce z piratem straciłem thrustery. Federalni załatwili drania, ale ja zostałem z 6% pancerza i dryfując bez kontroli zastanawiałem się, co dalej. W mojej Cobrze nie miałem żadnego modułu AFM, a że szkoda mi było kasy na wykup wymaksowanego statku, nie chciałem odpalać autodestrukcji. W końcu trafiłem na tą funkcję w panelu, spróbowałem i po kilkunastu sekundach thrustery dostały 1% sprawności. Pokombinowałem trochę z rozdziałem mocy i w końcu udało mi się wejść w supercruise, by dolecieć do najbliższej stacji. Stateczek przetrwał, ja dzięki temu bardziej się z nim zżyłem, a przy okazji w mojej głowie zrodziło się kilka pytań.
Czy funkcja Reboot/Repair zawsze w takich wypadkach pomaga? Czy jej skuteczność jest w jakimś stopniu losowa? Czy możliwość naprawy jest zależna od klasy modułu/silnika?

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)