14.11.2017, 14:27 UTC
Procedura jest taka:
zgłaszasz na gwarancję, bodajże FixIt to robi i jest szansa że spierdzielą
sprzęt wraca i powiedzmy że nie zrobili tego tak jak powinni lub coś innego zepsuli lub porysowali, także przed wysłaniem zrób dokumentację zdjęciową
piszesz do wsparcia logitech, wysyłasz im fotki, numer seryjny i takie tam
max po 2 tyg masz nowy zestaw w domu z nową gwarancją logitecha na 3 lata i stary na dawcę
Przynajmniej tak to kiedyś wyglądało jeśli chodzi o produkty logitecha za co tak bardzo ich lubię w odróżnieniu od Razer'a czy SteelSeries...
zgłaszasz na gwarancję, bodajże FixIt to robi i jest szansa że spierdzielą
sprzęt wraca i powiedzmy że nie zrobili tego tak jak powinni lub coś innego zepsuli lub porysowali, także przed wysłaniem zrób dokumentację zdjęciową
piszesz do wsparcia logitech, wysyłasz im fotki, numer seryjny i takie tam
max po 2 tyg masz nowy zestaw w domu z nową gwarancją logitecha na 3 lata i stary na dawcę
Przynajmniej tak to kiedyś wyglądało jeśli chodzi o produkty logitecha za co tak bardzo ich lubię w odróżnieniu od Razer'a czy SteelSeries...
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...
![[Obrazek: image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040]](https://forums.frontier.co.uk/image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040)
