09.11.2017, 16:13 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.11.2017, 16:39 UTC przez Yata_PL.)
CMDRze Galimathias podalem Ci te tytuly jako przyklad gier AAA bo do nich nawiazywales. Nie twierdze ze dla nich trzeba leciec do sklepu po gogle, wrecz przeciwnie wydaje mi sie ze co najwyzej 1-na z tych gier kupie.Trzeba tez odroznic gry do ktorych VR sie nadaje od gatunkow w ktorych to bedzie męka. Ja wrecz stronie od gier AAA poza polskimi produkcjami (jak Wiesiek) wiec mnie rozwoj gier VR wtym kierunku nie interesuje , owszem zerkne i tylko tyle. Zupelnie inaczej sprawa wyglada kiedy lubujesz sie w simach , tworzysz sobie stanowisko i pompujesz w to tyle kasy ze gogle to jeden z tanszych dodatkow 
Obecnie ciezko spotkać sima ktory by nie mial wsparcia VR , wyjatkiem jest StarCitizen ale i oni (ostatnio czytalem ) sie uginaja pod presja fanow i ten support kiedys zrobia. Simy jak simy sa grywalne na setki i tysiace godzin wiec problem maja tylko Ci co kupuja gogle dla roomscale games. Z drugie strony powstaly juz jakies regularnie grajace klany w Onward (Armo podobny FPS)wiec gatunkow dla VR przybywa..
Gwarantuje Ci ze obytemu w VR graczowi ktory z nie jedych gogli juz jadl wystarczy 5 minut aby stwierdzic takie proste sprawy jak SDE, ghosting lub godraye. Mi by wystarczylo, wystarczy poszukac w grze odpowiednia scene do tego...
W KWESTI RECENZJI Pimaxa - przygotuje w styczniu jak dolecą.
Wszystko co do tej pory recenzowano to Pimax dev kit v2 i jedna recenzje widzialem z v3 . Planuja jeszcz v4 i v5 zanim puszcza produkt do produkcji i obsluza backersow.

Obecnie ciezko spotkać sima ktory by nie mial wsparcia VR , wyjatkiem jest StarCitizen ale i oni (ostatnio czytalem ) sie uginaja pod presja fanow i ten support kiedys zrobia. Simy jak simy sa grywalne na setki i tysiace godzin wiec problem maja tylko Ci co kupuja gogle dla roomscale games. Z drugie strony powstaly juz jakies regularnie grajace klany w Onward (Armo podobny FPS)wiec gatunkow dla VR przybywa..
(09.11.2017, 15:37 UTC)Pueblo napisał(a): Co do Pimax'a, slyszalem, ze maja problem z utrzymaniem odswiezania...
Trzeba tez pamietac, ze godzina spedzona w headsecie VR to troche za malo, zeby wyrobic sobie zdanie, czy tez zeby dostrzec wszelkie niedociagniecia (przypomne tylko, ze jak zalozysz DK2 nie od razu widzisz SDE czy ghosting, dopiero po jakims czasie zaczynasz zauwazac te male rzeczy, ktore wkurzaja). Dlatego tez na te wszystkie 'ochy i achy' nad Pimaxem trzeba patrzec z przymruzeniem oka..a najlepiej poczekac, az pierwsi klienci beda miec juz zestaw i dadza prawdziwa recenzje.
Gwarantuje Ci ze obytemu w VR graczowi ktory z nie jedych gogli juz jadl wystarczy 5 minut aby stwierdzic takie proste sprawy jak SDE, ghosting lub godraye. Mi by wystarczylo, wystarczy poszukac w grze odpowiednia scene do tego...
W KWESTI RECENZJI Pimaxa - przygotuje w styczniu jak dolecą.
Wszystko co do tej pory recenzowano to Pimax dev kit v2 i jedna recenzje widzialem z v3 . Planuja jeszcz v4 i v5 zanim puszcza produkt do produkcji i obsluza backersow.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
