09.11.2017, 12:50 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.11.2017, 12:52 UTC przez Yata_PL.)
@Galimathias VR w wersji konsumenckiej jest od 2016 - Rift zadebiutował w Marcu 2016 a Vive w kwietniu 2016 a Sony bodajze od pazdziernika 2016.
Bethesda w grudniu wypuszcza 3 tytuły AAA - Doom VFR , Skyrim VR i Fallout , tytuły te beda tylko dla Vive i PSVR.
Sony ma swoje Resident Evile 7 i Grand Tourismo które obsługuje VR. W takiej postaci jak teraz VR jest super do simów AA ( flight, race itp) i 90% nich ma wsparcie VR.
Rynek VR bedzie co roku rosoł wbrew Twojej analizie bo problemem sa producenci kart graficznych i procesorów. Kroja ten rynek od lat powolutku wypuszczając produkty o 10~25 % lepsze od poprzedniej generacji. To spowalnia VR do którego potrzebne sa bardzo szybkie karty i procesory aby obsłuzyc wysokie rodzielczosci w 90 fps.
Wszyscy by chcieli aby obraz VR mial takie PPD jak ludzie oko i to by sie swietnie sprzedało ale niestety nie ma sprzetu i interesu gigantów rynku konsumenckiego IT aby zrobic przeskok i wypusci kolejna generacje o 100 ~200 % szybsza. A wiemy ze maja technologie zeby to zrobic...
Pozostaje jeszcze kwestia akcesoriów - kontrolery , bezprzewodowe przesyalnie duzych rodzielczosci, to wszystko trzeba dopracowac a development trwa latami.
Dlatego uważam ze nie masz racji...
Bethesda w grudniu wypuszcza 3 tytuły AAA - Doom VFR , Skyrim VR i Fallout , tytuły te beda tylko dla Vive i PSVR.
Sony ma swoje Resident Evile 7 i Grand Tourismo które obsługuje VR. W takiej postaci jak teraz VR jest super do simów AA ( flight, race itp) i 90% nich ma wsparcie VR.
Rynek VR bedzie co roku rosoł wbrew Twojej analizie bo problemem sa producenci kart graficznych i procesorów. Kroja ten rynek od lat powolutku wypuszczając produkty o 10~25 % lepsze od poprzedniej generacji. To spowalnia VR do którego potrzebne sa bardzo szybkie karty i procesory aby obsłuzyc wysokie rodzielczosci w 90 fps.
Wszyscy by chcieli aby obraz VR mial takie PPD jak ludzie oko i to by sie swietnie sprzedało ale niestety nie ma sprzetu i interesu gigantów rynku konsumenckiego IT aby zrobic przeskok i wypusci kolejna generacje o 100 ~200 % szybsza. A wiemy ze maja technologie zeby to zrobic...
Pozostaje jeszcze kwestia akcesoriów - kontrolery , bezprzewodowe przesyalnie duzych rodzielczosci, to wszystko trzeba dopracowac a development trwa latami.
Dlatego uważam ze nie masz racji...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
