10.10.2017, 20:23 UTC
Dzień dobry,
wracam do T16000, ciągle twierdzę, że jest on idealny do ED. Jedynie drażni mnie przepustnica i jak trzeba manewrować pomiędzy 40-50% czyli małe różnice szybkości.
Joy był w serwisie i nawet rozmawiałem z serwisantem - nasmarowali i wg. nich działa poprawnie, więcej mi nie pomogą. Po mojej analizie, rozmowie z ludźmi, którzy znają się na temacie "tarcia" wychodzi, że problem jest w użytym smarze silikonowym. Powoduje on efekt zassania/przyklejenia w pierwszej fazie ruchu. Żeby ten efekt zlikwidować trzeba by użyć innego smaru, mechanicznego - i teraz szczerze mówiąc nikt do końca nie wie co będzie najlepsze, ktoś mówi o oleju do smarowania np. golarek ect.
Być może ktoś na forum zna się na takich tematach, albo wie gdzie zapytać.
Załączam link do filmiku gdzie jest dokładnie pokazana kwestia, 23 minuta - https://www.youtube.com/watch?v=y9Lz54rdaz0
[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=y9Lz54rdaz0]Pozdrawiam
Daniel
wracam do T16000, ciągle twierdzę, że jest on idealny do ED. Jedynie drażni mnie przepustnica i jak trzeba manewrować pomiędzy 40-50% czyli małe różnice szybkości.
Joy był w serwisie i nawet rozmawiałem z serwisantem - nasmarowali i wg. nich działa poprawnie, więcej mi nie pomogą. Po mojej analizie, rozmowie z ludźmi, którzy znają się na temacie "tarcia" wychodzi, że problem jest w użytym smarze silikonowym. Powoduje on efekt zassania/przyklejenia w pierwszej fazie ruchu. Żeby ten efekt zlikwidować trzeba by użyć innego smaru, mechanicznego - i teraz szczerze mówiąc nikt do końca nie wie co będzie najlepsze, ktoś mówi o oleju do smarowania np. golarek ect.
Być może ktoś na forum zna się na takich tematach, albo wie gdzie zapytać.
Załączam link do filmiku gdzie jest dokładnie pokazana kwestia, 23 minuta - https://www.youtube.com/watch?v=y9Lz54rdaz0
[/url]
[url=https://www.youtube.com/watch?v=y9Lz54rdaz0]Pozdrawiam
Daniel
