POroblem z komputerem
#3
Widocznie masz za szybki sprzęt - zalecana wymiana na wolniejszy... a tak poważnie by zdiagnozować przyczynę zaczynasz od warstwy fizycznej, czyli odłączasz wszystko co się da by komputer się tylko uruchomił i patrzysz czy problem występuje, jak nie to podłączasz pojedynczo kolejne elementy i znów sprawdzasz... w przypadku niezbędnych elementów takich jak zasilacz musisz mieć zastępstwo, by wykluczyć błędy z nim związane...

...pracowałem kiedyś w firmie informatycznej gdzie do serwisu trafiał non stop ten sam komputer (nowy), Klientka przynosiła go co kilka dni z problemami z nim... serwis testował przez kilka dni i stwierdzał, że wszystko działa poprawnie... sytuacja powtórzyła się chyba z 8 razy... w końcu Klientka nie wytrzymała, spakowała sprzęt i przyniosła go oddać... oczywiście serwis twierdził, że wszystko w porządku i po raz kolejny uruchomili go przy Klientce - oczywiście po chwili komp się zwiesił, blue-screen itd. ...

...co się okazało, przyczyną była myszka komputerowa, która powodowała problemy, ale to była pierwsza sytuacja kiedy Klientka przywiozła komputer z tą myszką...

...jak widać od strony warstwy fizycznej każdy element może spowodować konflikt i problemy ze stabilnością działania systemu, czy sprzętu...
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
POroblem z komputerem - przez AlbertMarstalker - 28.02.2016, 08:45 UTC
RE: POroblem z komputerem - przez DYoda - 28.02.2016, 09:12 UTC
RE: POroblem z komputerem - przez szarik - 28.02.2016, 10:07 UTC
RE: POroblem z komputerem - przez Ajro - 28.02.2016, 12:35 UTC
RE: POroblem z komputerem - przez AlbertMarstalker - 28.02.2016, 13:45 UTC
RE: POroblem z komputerem - przez Baton - 02.03.2016, 15:07 UTC
RE: POroblem z komputerem - przez Marq - 02.03.2016, 16:28 UTC



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości