25.08.2017, 19:34 UTC
Ja mam wrażenie, że się zaczynamy czepiać szczegółów.
Pozwoliłem sobie przetłumaczyć krótką i treściwą petycję - napisaną kursywą na górze posta:
My, wspólnota graczy Elite Dangerous, wzywamy do zwiększenia nacisku na rozwój projektu w celu szybszej korekty istniejących problemów, rozszerzania mechaniki gry, skuteczniejszej pracy działu ds. Kontroli jakości oraz bardziej otwartego rozwoju projektu i informowania społeczności o aktualnym stanie prac.
I to tyle. Dalej następuje rozwinięcie - właśnie nieco bardziej konstruktywne.
Mathias - czytałeś tę petycję czy tak nie zgadzasz się z automatu? Bo to, co zacytowałeś jako niekonstruktywny "balans PVP" brzmi przecież tak:
Unbalanced PvP where player in most cases are unable to protect themselves during the attacks or to avoid them, and the attacker do not receive absolutely no punishment. As a preventive measure against possible attacks is using the private groups and solo mode. They bring even more disbalance into gameplay, making the gaming experience worse, reduce the possibility of socialization, make a mess in BGS, and create a lot of other problems. At the same time those player who want to participate in PvP-combat are not getting any profit or evolvement of their game experience from such activity. The only group of players who are interested in PvP at this moment are so-called “griffers” who are trying in every way to harm other players and to prevent them of having fun from the gameplay.
Niezrównoważone PvP, przed którym gracze w większości przypadków nie mogą się obronić ani ataku uniknąć, a atakujący nie otrzymuje absolutnie żadnej kary. Jako środek zapobiegawczy przeciwko możliwym atakom wykorzystuje się grupy prywatne i tryb solo. Przynoszą one jeszcze większą nierównowagę w rozgrywce, pogarszają doświadczanie gry, zmniejszają możliwość socjalizowania, sprawiają bałagan w BGS i stwarzają wiele innych problemów. Jednocześnie gracze, którzy chcą uczestniczyć w walkach PvP, nie otrzymują zysków ani ewolucji swoich doświadczeń z tej aktywności. Jedyna grupa graczy, którzy są zainteresowani PvP w tej chwili, to tzw. "Grifierzy", którzy próbują tylko szkodzić innym graczom i uniemożliwiać czerpanie zabawy z rozgrywki.
(przepraszam za google-translatorowe tłumaczenie, ale nie chcę narzucać swojej nadinterpretacji. I w dododatku późno już.)
Moim zdaniem, jest tu całkiem dobrze wyjaśnione, co graczy boli.
A jak pisałem wyżej - petycja moim zdaniem nie polega na licytowaniu konkretnych rozwiązań. Jeżeli Frontier przejmie się petycją - może stworzyć wątek na forum z tematami, które może wziąć na tapetę, z rozwiązaniami, które są możliwe technicznie, fizycznie i finansowo. Tylko oni wiedzą jak mogą coś poprawić.
Pozwoliłem sobie przetłumaczyć krótką i treściwą petycję - napisaną kursywą na górze posta:
My, wspólnota graczy Elite Dangerous, wzywamy do zwiększenia nacisku na rozwój projektu w celu szybszej korekty istniejących problemów, rozszerzania mechaniki gry, skuteczniejszej pracy działu ds. Kontroli jakości oraz bardziej otwartego rozwoju projektu i informowania społeczności o aktualnym stanie prac.
I to tyle. Dalej następuje rozwinięcie - właśnie nieco bardziej konstruktywne.
Mathias - czytałeś tę petycję czy tak nie zgadzasz się z automatu? Bo to, co zacytowałeś jako niekonstruktywny "balans PVP" brzmi przecież tak:
Unbalanced PvP where player in most cases are unable to protect themselves during the attacks or to avoid them, and the attacker do not receive absolutely no punishment. As a preventive measure against possible attacks is using the private groups and solo mode. They bring even more disbalance into gameplay, making the gaming experience worse, reduce the possibility of socialization, make a mess in BGS, and create a lot of other problems. At the same time those player who want to participate in PvP-combat are not getting any profit or evolvement of their game experience from such activity. The only group of players who are interested in PvP at this moment are so-called “griffers” who are trying in every way to harm other players and to prevent them of having fun from the gameplay.
Niezrównoważone PvP, przed którym gracze w większości przypadków nie mogą się obronić ani ataku uniknąć, a atakujący nie otrzymuje absolutnie żadnej kary. Jako środek zapobiegawczy przeciwko możliwym atakom wykorzystuje się grupy prywatne i tryb solo. Przynoszą one jeszcze większą nierównowagę w rozgrywce, pogarszają doświadczanie gry, zmniejszają możliwość socjalizowania, sprawiają bałagan w BGS i stwarzają wiele innych problemów. Jednocześnie gracze, którzy chcą uczestniczyć w walkach PvP, nie otrzymują zysków ani ewolucji swoich doświadczeń z tej aktywności. Jedyna grupa graczy, którzy są zainteresowani PvP w tej chwili, to tzw. "Grifierzy", którzy próbują tylko szkodzić innym graczom i uniemożliwiać czerpanie zabawy z rozgrywki.
(przepraszam za google-translatorowe tłumaczenie, ale nie chcę narzucać swojej nadinterpretacji. I w dododatku późno już.)
Moim zdaniem, jest tu całkiem dobrze wyjaśnione, co graczy boli.
A jak pisałem wyżej - petycja moim zdaniem nie polega na licytowaniu konkretnych rozwiązań. Jeżeli Frontier przejmie się petycją - może stworzyć wątek na forum z tematami, które może wziąć na tapetę, z rozwiązaniami, które są możliwe technicznie, fizycznie i finansowo. Tylko oni wiedzą jak mogą coś poprawić.
GalNet RADIO: http://listen.radionomy.com/galnet.m3u
