25.08.2017, 12:47 UTC
(25.08.2017, 12:37 UTC)Baton napisał(a):(25.08.2017, 11:56 UTC)Robinus napisał(a): "Nieuprzejma"?Ja wiem, że nie zrozumiesz jak to tu działa, musiałbyś trochę pomieszkać. Ja się nie czuję przez nikogo skrzywdzony, jak mi się coś nie podoba to proszę grzecznie o zwrot kasy i dostaję.
Co to za kraj w takim razie, gdzie niezadowolony klient może jedynie uprzejmie prosić o poprawę? Pewnie koniecznie po przerwie na herbatkę...
Ale innej na razie nie ma a lepsza taka niż żadna.
Ton ten petycji jest taki, że nikt się na nią nie popatrzy poważnie, ale rozumiem, czemu podpisujecie, też bym chciał, żeby te postulaty były realizowane, ale żądanie ich spełnienia to droga donikąd, więc się nie podpisuję.
Jesteś też w błędzie, że to jedyna taka petycja, widziałem już ze dwie prawie identyczne od czasu jak kupiłem ED.
(na marginesie Ci powiem jak to tu działa na przykładzie świeżym, kupiłem sobie miesiąc temu parę sakw na rower, po trzech tygodniach zauważyłem, że jedna się nadpruła. Drugą niestety wysłałem w międzyczasie do Polski, więc nie miałem jak oddać. Więc bardzo uprzejmie napisałem do sklepu, czy by się nie dało tej jednej wymienić. Po dwóch godzinach napisałem też do producenta na wszelki wypadek. Po 5 minutach producent mi odpisał że nowa sakwa do mnie idzie i dał mi numer paczki, a na drugi dzień sklep mi wysłał nowy komplet. Starej oczywiście nie chcą, więc ją zeszyłem i mam spory zapas. Oboje mnie przeprosili za kłopot. Uprzejmość przenosi góry... )
Myślę Baton że masz sporo racji. Rzeczywiście dużo lepiej brzmiało gdyby zamiast żądamy napisano to w stylu oczekujemy czy prosimy ale myślę że niewiele by to zmieniło i chodzi tu raczej o wysłanie wyraźnego sygnału FD niżeli rzeczywiste szybkie wprowadzenie przedstawionych pomysłów.
![[Obrazek: 2760.png]](https://inara.cz/data/sigs/2/2760.png)
