03.08.2017, 10:42 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.08.2017, 11:28 UTC przez Calvarian.)
No to ja mam zupełnie odwrotne wrażenia
Większość to pewnie kwestia osobista i rozumiem, że części osób się klimaty nie będą podobały, specki też (ja na thiefa snajpera czekałem od zapowiedzi Heart of Thorns; według mnie genialne połączenie), ale co do mobilności nie mogę się zgodzić.
Pewnie lotnie też ci się nie podobały? Bo też strasznie zwiększyły mobilność wszystkich klas we wszystkich krainach i też jest kilka darmowych skinów, a reszta za gemy (które można NAPRAWDĘ bezproblemowo zdobyć in game). Lotnie są super bo pomagały w poruszaniu się po wielopiętrowej dżungli i znacznie urozmaicały gameplay. I jeśli z mountami będzie tak samo - będą pomagać w poruszaniu się po rozległych względnie płaskich krainach i będzie się z nimi wiązał gameplay to jak dla mnie sprzedane; będę się bawił z kuplami w Jeźdźców Pustyni
A w walce klasy mniej mobilne dalej będą mniej mobilne - tu nic się zmienia.
Tak nawiasem pomysł pustyni mi się podoba, przypomina mi się RuneScape, WoW i 2 chapter GW1, w których spędziłem naprawdę sporo czasu; a jeśli będzie choć w 70% tak genialna jak dżungla (którą uważam, za najlepszą lokację ze wszystkich mmo w jakie grałem) to spędzę tam następne 1000 godzin.
Czekam na możliwość pogrania 10-11 sierpnia i u mnie prawdopodobnie jest to zakup pierwszego dnia po wyjściu.
E: W końcu pooglądałem sobie całego streama (czy cokolwiek to było) i wypowiem się jeszcze odnośnie specek:
Thief Sniper

Necro bez death/reaper shrouda i z pochodnią - bardzo meh, reaperowi to on może kosę czyścić
Może przetestuję, jeśli gameplay będzie ciekawy, ale wątpię.
Mesmer - chronomancer był super, mirage wpasowuje się tematycznie w dodatek, wygląda ładnie, ale nie widzę tu aż takich różnic gameplayowych w stosunku do tego co oferuje klasyczne mesmer.
Guardian - więcej spoko supportów = tak trzymać
Warrior - sama specka bardzo mi się podoba (na pewno bardziej niż berserker, który był po prostu bardziej wkurzonym warriorem i robił większe cyferki), aczkolwiek wątpię abym używał na chaarze sztyletu (na szczęście nie trzeba
) i generalnie sama specka pasuje mi bardziej do guardiana... zobaczymy
Elementalist - wow, pomysł fajny, zdecydowanie odchodzi od klasycznej klasy i tempesta (skupienie na jednym żywiole na raz), ale w dobry sposób. Łączone żywioły i elastyczność brzmią bardzo fajnie.
Ranger -
Dla mnie najsłabsza specka dodatku... nawet nie ma (może nie pokazali?...nadzieja
) form zwierzołaków, generalnie prawie nic o nim nie powiedzieli.
Revenant - Jak generalnie lubię tą klasę, bo ma zdecydowanie inny styl gry niż reszta, to obie specjalizacje są mocno średnie - po prostu nowa broń do używania.
Engineer - Hm. Niby spoko, niby pasuje do engi. Niby całkiem "techniczny" klimat. Ale jakoś mi to bardziej na mesmera wygląda, scrapper z młotem dwuręcznym to nadal był w 100% engi (szkoda, że cyferkowo najsłabsza specjalizacja z HoT, chciałbym widzieć ich więcej), a pan z holo-cyfro-światło broniami to na moje trochę engi, trochę mesmer.
Większość to pewnie kwestia osobista i rozumiem, że części osób się klimaty nie będą podobały, specki też (ja na thiefa snajpera czekałem od zapowiedzi Heart of Thorns; według mnie genialne połączenie), ale co do mobilności nie mogę się zgodzić.Pewnie lotnie też ci się nie podobały? Bo też strasznie zwiększyły mobilność wszystkich klas we wszystkich krainach i też jest kilka darmowych skinów, a reszta za gemy (które można NAPRAWDĘ bezproblemowo zdobyć in game). Lotnie są super bo pomagały w poruszaniu się po wielopiętrowej dżungli i znacznie urozmaicały gameplay. I jeśli z mountami będzie tak samo - będą pomagać w poruszaniu się po rozległych względnie płaskich krainach i będzie się z nimi wiązał gameplay to jak dla mnie sprzedane; będę się bawił z kuplami w Jeźdźców Pustyni
A w walce klasy mniej mobilne dalej będą mniej mobilne - tu nic się zmienia.Tak nawiasem pomysł pustyni mi się podoba, przypomina mi się RuneScape, WoW i 2 chapter GW1, w których spędziłem naprawdę sporo czasu; a jeśli będzie choć w 70% tak genialna jak dżungla (którą uważam, za najlepszą lokację ze wszystkich mmo w jakie grałem) to spędzę tam następne 1000 godzin.
Czekam na możliwość pogrania 10-11 sierpnia i u mnie prawdopodobnie jest to zakup pierwszego dnia po wyjściu.
E: W końcu pooglądałem sobie całego streama (czy cokolwiek to było) i wypowiem się jeszcze odnośnie specek:
Thief Sniper

Necro bez death/reaper shrouda i z pochodnią - bardzo meh, reaperowi to on może kosę czyścić
Może przetestuję, jeśli gameplay będzie ciekawy, ale wątpię.Mesmer - chronomancer był super, mirage wpasowuje się tematycznie w dodatek, wygląda ładnie, ale nie widzę tu aż takich różnic gameplayowych w stosunku do tego co oferuje klasyczne mesmer.
Guardian - więcej spoko supportów = tak trzymać
Warrior - sama specka bardzo mi się podoba (na pewno bardziej niż berserker, który był po prostu bardziej wkurzonym warriorem i robił większe cyferki), aczkolwiek wątpię abym używał na chaarze sztyletu (na szczęście nie trzeba
) i generalnie sama specka pasuje mi bardziej do guardiana... zobaczymyElementalist - wow, pomysł fajny, zdecydowanie odchodzi od klasycznej klasy i tempesta (skupienie na jednym żywiole na raz), ale w dobry sposób. Łączone żywioły i elastyczność brzmią bardzo fajnie.
Ranger -
Dla mnie najsłabsza specka dodatku... nawet nie ma (może nie pokazali?...nadzieja
) form zwierzołaków, generalnie prawie nic o nim nie powiedzieli.Revenant - Jak generalnie lubię tą klasę, bo ma zdecydowanie inny styl gry niż reszta, to obie specjalizacje są mocno średnie - po prostu nowa broń do używania.
Engineer - Hm. Niby spoko, niby pasuje do engi. Niby całkiem "techniczny" klimat. Ale jakoś mi to bardziej na mesmera wygląda, scrapper z młotem dwuręcznym to nadal był w 100% engi (szkoda, że cyferkowo najsłabsza specjalizacja z HoT, chciałbym widzieć ich więcej), a pan z holo-cyfro-światło broniami to na moje trochę engi, trochę mesmer.

Spoiler![[Obrazek: lol.png]](http://www.imgupload.pl/images/2017/01/20/lol.png)