16.06.2017, 11:54 UTC
(15.06.2017, 19:29 UTC)ryczypior napisał(a): DYoda, napiszę tak: Wszystko jest możliweA dokładniej, siedzę trochę w developingu i niejednokrotnie to udowadniałem (nie w grach, ale w aplikacjach). Tu bym widział możliwość utworzenia misji przez gracza - określałby on ile kasu wyłoży (+ procent dla frakcji). Mógłby on np. wykupić pewien pakiet ogłoszeń dla stacji prowadzonych przez daną frakcję (lub frakcję, którą sobie wybierze) - w ramach tej frakcji tworzyłaby się misja na podstawie:
- co gracz chce (wyeliminowac kogoś, dostarczyć jakieś towary itp)
- co gracz daje w zamian (kasa i towary, które byłyby rekwirowane na poczet wynagrodzenia)
- termin wykonania,
To, zakładam, nie jest wielki problem i w sumie nie ma tu jakiejs wielkiej filozofii.
Ot: Przynieście mi troche meta alloys, bo sam nie moge znaleźć, płacę 500k kredytów za 3 meta alloys. Czas na wykonanie - do 20 czerwca. Dostaje kase kazdy, ktory dotrzyma umowy, osobnik dostaje meta alloys i placi za pierwszego, ktory to zdobedzie, reszta dostaje kase od systemu, meta alloys sa "zbierane" przez system. Nikt nie jest pokrzywdzony, wszyscy są szczęśliwi
...szczegonie szczesliwe by byly pewne grupy, np WH, gdzie mozna by sie umawiac, ze ktos wystawia zlecenie na np 20 ryb, platne po 20 baniek za kazda. Perwsza osoba straci 400 baniek... ale nastepne system juz nagrodzi sowicie

ps. moj pierwszy post, wole konsumowac nic dawac, przepraszam
ps2. Acha, zapmnialem, witam wszystkich
