(05.06.2017, 13:42 UTC)mateuke napisał(a): Jeszcze pytanie natury głupiej, jak to jest, że często piszecie że klasa D lepiej się opłaca niż A? Tzn rozumiem, mniej ważny moduł do konkretnego zadania lepiej się opłaca D (mniejszy koszt itp) ale co z rzeczami C lub B? Bo praktycznie ciągle widzę D lub A. C/B się nie opłacają? Lepiej już D (jakość do ceny wychodzi lepiej?).
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.
Wracając do klas modułów - w skrócie i uproszczeniu, bo w zależności od rodzaju modułów, niektóre aspekty mogą się różnić.
A - najbardziej wydajny moduł,
B - najcięższy i najbardziej odporny moduł,
C - najkorzystniejszy stosunek wagi/wydajności/poboru mocy.
D - najlżejszy moduł
E - stokowy, najgorszy
Luźne przykłady:
- Masz za mało mocy i zamiast np. sensorów klasy A, zakładasz C która podobnie waży jak A, jest trochę gorsza w zasięgu, ale pobiera znacznie mniej prądu.
- Potrzebujesz wydłużyć skok, ale potrzebujesz również mocniejszej tarczy, użyjesz klasę D bo są najlżejsze, ew. klasę C które mimo nieznacznego wzrostu wagi, dadzą więcej MJ na tarczy.
- Life suport w niektórych statkach PVP, pada szybciej, więc lepiej wziąć klasę B, która jest najwytrzymalsza, niż klasę A, która mimo, że jest lepsza i więcej ma tlenu w butli, to jeśli padnie, problemem jest strzelanie z broni fix, bo nie widać celownika.
(05.06.2017, 13:23 UTC)Bolthorn napisał(a): Ja wrzuciłem point defence, chaffy i dwa shiled boosty.Proponuję wyrzucić point defence, a w jego miejsce włożyć heat sink.
A co do misji pasażerskich to dwie kabiny ekonomiczne po 8 miejsc na Cobrze i tylko latać krótkie misje po 1 lub 2 skoki.
- Przyda się, gdy podlecimy zbyt blisko gwiazdy i wyrzuci nas
- Do szybkiego tankowania z gwiazd, podlatujemy tak blisko, by wycisnąć z fuelscoope max, a gdy temperatura podejdzie do 95% odpalamy HS.
- zrzucania skanowania przez policje, by spokojnie wlecieć do stacji - niektórzy pasażerowie nie lubią być prześwietlani, mamy wanted etc.
