05.06.2017, 11:46 UTC
Dokładnie jak napisał Bolhtorn - ładowanie pancerza na statek kurierski jest tylko niepotrzebnym obciążeniem (wolniejszy i krócej skacze) jak również potrafi pociągnąć nas po kieszeni.
Jeżeli latacie statkami handlowymi, zadaniowymi, czy skoczkami-taksówkami, warto zapakować moduły klasy D - są najlżejsze - life suport, sensory, natomiast FSD i thrustery, klasy A.
Power distributor - w zależności od kaprysu, albo klasa A, albo D. Jeżeli nie macie broni, zawsze ustawcie pipsy 4 w tarcze, 2 w silniki.
Warto również pamiętać, że power plant klasy A, będzie najmniej się grzał, szczególnie odczujemy to przy zasysaniu paliwa przy użyciu fuel scoop'a.
Inżynierowie ... to potęga. Odpowiednio ulepszony statek zyskuje kilkukrotnie na skuteczności i pokazuje zupełnie nowe oblicze. Proponuje, wszystkim młodym pilotom, łączyć przyjemne z pożytecznym. Warto np. robić zadania dla frakcji która wymaga "allied" by dać dostęp do inżyniera. Dla ciekawych, obowiązkowe linki: Inara, drzewko inżynierów, EDDB - wyszukiwarka prawie wszystkiego.
Jeżeli latacie statkami handlowymi, zadaniowymi, czy skoczkami-taksówkami, warto zapakować moduły klasy D - są najlżejsze - life suport, sensory, natomiast FSD i thrustery, klasy A.
Power distributor - w zależności od kaprysu, albo klasa A, albo D. Jeżeli nie macie broni, zawsze ustawcie pipsy 4 w tarcze, 2 w silniki.
Warto również pamiętać, że power plant klasy A, będzie najmniej się grzał, szczególnie odczujemy to przy zasysaniu paliwa przy użyciu fuel scoop'a.
Inżynierowie ... to potęga. Odpowiednio ulepszony statek zyskuje kilkukrotnie na skuteczności i pokazuje zupełnie nowe oblicze. Proponuje, wszystkim młodym pilotom, łączyć przyjemne z pożytecznym. Warto np. robić zadania dla frakcji która wymaga "allied" by dać dostęp do inżyniera. Dla ciekawych, obowiązkowe linki: Inara, drzewko inżynierów, EDDB - wyszukiwarka prawie wszystkiego.
