22.05.2017, 12:20 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.05.2017, 12:43 UTC przez kris750PL.)
na targach rowerowych jeździłem na rowerach elektrycznych takich jakie ma straż miejska - wagowo nie ma problemu specjalnie to więcej wcale nie waży, prowadzi się je bardzo łatwo lekko się wkręcają na obroty, ładnie hamują, generalnie są bardzo fajne, prowadzenie jest super, zwrotność, przyspieszenie w normie, czy przydatne dla mnie? Nie. Za drogi potem w utrzymaniu - bardzo dobrą baterię LI-Ion zajadę w minumum 2 lata koszt nowej to 1200-1500zł to ja dziękuję postoję. Mnie rower rocznie kosztuje około 100zł,
A poza kosztem baterii szybsze zużycie hamulców, nowe klocki i okładziny to wbrew pozorom też poro kosztują
własnie wyczytałem w instrukcji do baterii "Jeśli jeździsz zimą, to nigdy nie zostawiaj roweru z baterią w ujemnych temperaturach."
to jakiś żart chyba, to jak ja stawiam rower zimą pod pracą na mrozie to niby miałbym tą baterię demontować?
A poza kosztem baterii szybsze zużycie hamulców, nowe klocki i okładziny to wbrew pozorom też poro kosztują
własnie wyczytałem w instrukcji do baterii "Jeśli jeździsz zimą, to nigdy nie zostawiaj roweru z baterią w ujemnych temperaturach."
to jakiś żart chyba, to jak ja stawiam rower zimą pod pracą na mrozie to niby miałbym tą baterię demontować?

.png)
MOJE ODZNAKI
![[Obrazek: ksMw3tO.png]](http://i.imgur.com/ksMw3tO.png)
![[Obrazek: K3dQwqx.png]](https://i.imgur.com/K3dQwqx.png)