21.05.2017, 15:54 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.05.2017, 15:55 UTC przez Xenderr.)
(21.05.2017, 11:54 UTC)Fenyl de Lechia napisał(a): Generalnie oczywiście to tylko dywagacje, nie ma zapewnień ani dat, czyli standard
W dużym skrócie system karmy miałby śledzić trendy w okresie czasu: jeżeli zramujesz kogoś przez przypadek we wlocie do stacji to nic się nie stanie, jeżeli robisz to notorycznie, dostajesz negatywną karmę. Tak samo miałoby być z combatlogiem (Sandro napisał, że zastanawiają się nad wydłużeniem log out timer do 30/60s).
Atakowanie graczy miałoby wpływać negatywnie ma karmę w zależności od szeregu czynników: czy statek jest clean czy wanted, różnica w rangach, różnica w wielkości statków, inżynierowie.
Pilot Elite w Kuwecie atakujący Novica w Sidku - duży przyrost złej karmy. Ale już atak tego samego pilot na Dangerous FDLa z inzynierami będzie powodował mniejszy przyrost negatywnej karmy. Jeżeli statek jest wanted to przyrostu karmy nie będzie.
Ciekawostka, że piracenie czystego statku miałoby nie powodować przyrostu złej karmy.
Kary za negatywną karmę miałyby być w grze, chcą jak najbardziej ograniczyć banowanie. Z podawanych przykładów pisano o zwiększaniu kosztów wykupów, aż do pełnego kosztu statku, a także permanentną strate statku po zestrzeleniu.
System wydaje się być przekombinowany i dziwny. Bardzo nie podoba mi się to że chcą jednym systemem regulować prawo w grze, oraz exploitowanie takie jak combat logging. Atakowanie innych graczy, taranowanie, griefing powinno być śledzone przez kryminalny system dedykowany temu zadaniu. W celu walki z exploitam powinien powstać inny system który nie byłby częścią świata, a zewnętrznym narzędziem śledzącym historię gracza i karzącym w odpowiedni sposób.
Nie podoba mi się też pomysł tego że atakowanie silnym statkiem słabszego bardziej wpływa na karmę, gdzie równouprawnienie?!

