10.05.2017, 09:55 UTC
(10.05.2017, 08:26 UTC)Xeonary napisał(a): Podstawowa przewaga Army to lepsza balistyka i model obrażeń. Ogólnie gra jest bardziej realistyczna.To w sumie nic dziwnego, skoro ARMA (a wczesniej Operation Flashpoint z bodajze 2001, do ktorego nazwy Czesi niestety oddali prawa Codemasters) zostala stworzona jako realistyczny symulator pola walki, ktory skupia sie wlasnie na takich rzeczzech. Playerunknown's Battlegrounds jest pod tym wzgledem duzo bardziej uproszczony, ale w koncu rozgrywka w nim ma inne zalozenia i stawia na inne elementy. Mnie osobiscie w tej grze brakuje troche wiekszej roznorodnosci broni (3 pistolety, 3 strzelby, 2 pistolety maszynowe, 2 LKM-y [dostepne tylko w supply dropach], 4 karabiny i 4 snajperki) oraz lepszej fizyki jazdy, bo to jak zachowuja sie auta przypomina gry sprzed wielu lat.
Osobiscie najwieksze nadzieje wiaze z innym tytulem, Escape from Tarkov, ktory laczy realizm charakterystyczny dla ARMY z polowaniem na lepszy loot i innych graczy w PUBG i dodaje od siebie swietna oprawe graficzna jak i naprawde niesamowite udzwiekowienie.
