28.04.2017, 11:33 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.04.2017, 11:34 UTC przez Robinus.)
Tak, Baton często pisze, że mu nie zawadza relogowanie. Ciągle mnie to dziwi ale każdemu z nas pewnie co innego w ED doskwiera.
Dla mnie to, że świat się zmienia po tym jak kliknę EXIT nieźle psuje rozgrywkę. Nie mogę uczestniczyć w CG polegających na zbieraniu unikatowych towarów, bo się magicznie pojawiają po relogu, nie mogę się wysikać na stacji bo jak wejdę na powrót do gry - świat stanie się nagle, z niewiadomych przyczyn - inny.
Jednak moim zdaniem - jest to pochodna projektu przekształcania gry nie przygotowanej do tego - w MMO. P2P, brak serwera, który by to obsługiwał, będzie odbijało się czkawką dopóki tego nie zmienią. I jak nawet załatają relogi w misjach jakimś sposobem, to inne rzeczy nadal magicznie będą się pojawiać.
Moją petycją byłoby przekształcenie infrastruktury z P2P w zwykłą - opartą na serwerach z logowaniem.
Jak się domyślam - jest to jednak niemożliwe...
Dla mnie to, że świat się zmienia po tym jak kliknę EXIT nieźle psuje rozgrywkę. Nie mogę uczestniczyć w CG polegających na zbieraniu unikatowych towarów, bo się magicznie pojawiają po relogu, nie mogę się wysikać na stacji bo jak wejdę na powrót do gry - świat stanie się nagle, z niewiadomych przyczyn - inny.
Jednak moim zdaniem - jest to pochodna projektu przekształcania gry nie przygotowanej do tego - w MMO. P2P, brak serwera, który by to obsługiwał, będzie odbijało się czkawką dopóki tego nie zmienią. I jak nawet załatają relogi w misjach jakimś sposobem, to inne rzeczy nadal magicznie będą się pojawiać.
Moją petycją byłoby przekształcenie infrastruktury z P2P w zwykłą - opartą na serwerach z logowaniem.
Jak się domyślam - jest to jednak niemożliwe...
GalNet RADIO: http://listen.radionomy.com/galnet.m3u
