28.04.2017, 09:33 UTC
(28.04.2017, 08:58 UTC)Baton napisał(a):(28.04.2017, 07:31 UTC)DYoda napisał(a): Tylko że brak jakiegoś sprecyzowanego celu to moim zdaniem przepis na katastrofę. Wszystkim nie dogodzisz a nie można wiecznie stać w rozkroku. Trzeba podjąć "męską" decyzję i podążać w obranym kierunku, jaki by on nie był. Bo jak tak dalej pójdzie to za 2-3 lata scena ED podzieli się tak jak scena polityczna w Polsce. Jest kilka tematów dzielących społeczność i trzeba je rozwiązać a nie chowac głowe w piasek.
Tak sobie czytam, można godzinami rozprawiać co jest i jak będzie źle, my polacy to lubimy jak widać. Bardziej by mnie interesowała rozmowa o tym co zrobić, żeby było dobrze, tak się rozwiązuje problemy. Nie biegając z widłami szukając winnego, tylko naprawiając problem i wyciągając wnioski.
Więc jaki mamy wspólny pomysł na kierunek rozwoju gry?
Mnie na przykład open/solo jakoś nie przeszkadza i pvp by można uczynić marginalnym a powinni rozwijać historię, dodawać koloru do eksploracji i takie tam.
Jak już wszyscy opracujemy wspólne stanowisko to chętnie się podpiszę, a w międzyczasie będę ufał, że FD sobie jakoś poradzi.
(28.04.2017, 09:01 UTC)dasketh napisał(a): Pomysł?
Uważam że na BGS powinna mieć wpływ tylko gra w Open
Moja cegiełka
Wydaje mi się że jednym rozwiązaniem jest szanowanie siebie nawzajem oraz tego że jedni chcą mieć Solo i Open, a drudzy rywalizację PVP. Dlatego też proponowałbym podzielić pomysły i koncepcje na trzy kategorie:
- Ogólne poprawki do gry, które wpłyną pozytywnie na całość, ale nie na naruszą podstawowych konceptów gry. Na przykład rozwiązanie problemu relogowania w celu odświeżania mission boarda.
- Poprawki PVE, czyli wszelaka eksploracja, CG, handel, misje, zagadki, fabuła itp. Może jakiś system zbrodni i kary, aby wesprzeć grę w Open?
- Poprawki PVP, poprawki balansu, może nowe mechanizmy rywalizacji dostępne tylko w Open, nastawione 100% na PVP.
Dam przykład: zamiast kombinować z ograniczeniem BGSa jedynie do Open, zostawmy to tak jak jest, każdy powinien mieć tutaj możliwość grać jak chce skoro tak Frontier to sobie wymyślił. Jednak żeby zadowolić graczy którzy chcą rywalizować PVP, Frontier mógłby dodać system grupowego PVP oparty o tworzenie grup graczy, oraz działający tylko w Open. System taki pozwalałby graczom rywalizować na jednakowych zasadach, o predefiniowane cele - na przykład obiekty w przestrzeni, jakieś miko stacje, co sobie tam designer wymyśli. Grupy takie mogą wypowiedzieć sobie "wojnę" dzięki czemu mogą się bezkarnie zabijać. Są miliony opcji na rozbudowę takiego systemu. Celem tego pomysłu było pokazanie że da się zrobić coś co zadowoli graczy chcących rywalizować w PVP, a przy tym nie zaszkodzi całej reszcie graczy PVE.
Analogiczne podejście chciałbym zobaczyć przy sugestiach PVE
.
