27.04.2017, 20:44 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.04.2017, 21:12 UTC przez Yata_PL.)
ok , szanuje Twój pkt widzenia - ja do tego trochę podchodzę jak do produktu na gwarancji ( w branży softwarowej , a takowej robię czesto bywa to nazywane software maintanace ,) w przypadku Elite kupujac kolejne DLC przedłużam sobie tą gwarancje.
Teoretycznie gra działa wiec jako konsument jej nie zwracam ale tez kilka corowych funkcji nie działa (moim i innych graczy zdaniem) jak należy i niniejszym przestaje bonusować ich prace zakupem kolejnych skórek. Mam nadziej ze takie podejcie rózniez jest fair i zgodne z standardami konsumenckimi krajów UE+UK
Teoretycznie gra działa wiec jako konsument jej nie zwracam ale tez kilka corowych funkcji nie działa (moim i innych graczy zdaniem) jak należy i niniejszym przestaje bonusować ich prace zakupem kolejnych skórek. Mam nadziej ze takie podejcie rózniez jest fair i zgodne z standardami konsumenckimi krajów UE+UK
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
