26.03.2017, 00:21 UTC
(25.03.2017, 20:02 UTC)Adix napisał(a): Problem ze skopanym blurem przy supersamplingu podobno rozwiązany w SteamVR Beta... Czy ktoś kto aktualnie używa może potwierdzić?
Jesli piszesz o updejcie z 14 lub 15 marca bety steamvr to cos tam poprwili ale dalej jest duzo gorzej niz w wersji normalnej i manualnym ustawieniu ( lub chaperonswitcher) . Nawet pisałem o tym na forum steamvr ale mam wrażenie ze nikt tam nie gra w Elite lub w gry z duza iloscia tekstu albo nie wiedza jak ustwawic to i owo zeby było tak wyraźnie jak my mamy. Problem jest na tyle duzy ze ja to widze wyraźnie tez w innych grach np. Asseto Corsa lub DCS itp. Jak to ma tak zostać to lipa , zbackupowalem sobie caly katalog obecnej wersji, jak wymusza mi update to bede mógł przywrocic stara wersje i grac w trybie offline. No chyba ze sie nie da to wtedy sie wkurze...
Po testuj proszę po swojemu, porównaj do zwykłej wersji póki jeszcze jest... i napisz nam jak jest u Ciebie
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
