12.11.2015, 14:07 UTC
Zmniejszając klasę Thrusters z 5A na 4A, zyskujesz zaledwie 10T co stanowi niecałe 3% wagi statku. Tracisz natomiast prawie 9% szybkości - gdzie Vulture szybkością nie słynie, osłabiasz jego słaby już punkt. Fakt zyskujesz 11,5% energii, ale kosztem 28 m/s w standardzie i 45m/s na buście. Każdy statek PVP dopadnie Cię bez większych problemów, a na nawrotkach stracisz raczej więcej na tarczy, niż uda Ci się jej zregenerować
Walcząc z typowymi statkami PVP - będziesz "rzutką na strzelnicy" lub "kaczką do odstrzału" - trudno oddaje się strzały z wyładowanym capacitorem weapon, skoro regenerujesz wyłącznie tarcze i silniki do ucieczki.
Odnośnie Twojej taktyki - przy jednym CG, latał taki Viper - bust, nawrót, strzały, bust i tak w kółko. Do tego ostro chuffował. Wracałem z CZ, gdzie miałem pulsy na gimbalach - męczyłem się z nim chyba z 15 minut, zanim go ubiłem - leciałem w Pythonie. Wróciłem na stacje, zmieniłem gimbala na fixa, i poleciałem rozglądać się za PVP. Znowu mi się nawinął i znowu był wanted - wyciągnąłem go i zmieniłem taktyke jak mnie oblatywał, robiłem zwrot na buście zwalniając ciąg. Gdy robił zwrot do kolejnego oblecenia, dawałem wsteczny zwiększając czas gdy był w moim celowniku - walka tym razem trwała zaledwie kilka minut. Chciałem go puścic, gdy zdjąłem mu hulla do 50%, ale dalej atakował, więc dobiłem.
Przy PVP jednym z kluczowych czynników jest prędkość statku, może dlatego najczęściej spotykane to Assault Ship i Clipper czy odchodzący w cień Fer de Lance, ze względu na problemy w energii i słabe możliwości założenia SCB - tutaj więcej może powiedzieć Kyoku, który przez długi czas rozbijał się Ferdkiem.
Jeśli od razu zakładasz, że manewr nawrotki i bust będzie Twoim głównym elementem taktycznym, bo pod niego robisz build - to chętnie posłucham wrażeń za jakiś czas, gdy będziesz już po walkach PVP z normalnymi graczami w normalnych statkach. Sam przez długi czas latałem Vulture i jest świetnym statkiem do Resa czy CZ, ale pod PVP słabo się nadaje - jest wolny, ma bardzo słabe zasilanie, za to jest wybitnie zwrotny.
Nie wiem jak u Ciebie z funduszami, ale jeśli jesteś w stanie to pod Twój styl walki gorąco Ci polecam Federal Assault Ship - zwinny, szybki, dobra energia, podobnie słaba tarcza jak w Vulture to jest jego jedyny minus. Ma dobrze ustawione hard pointy, 2L i 2M, można również założyć mu kilka SCB przedłużając czas walki. W razie zdjęcia tarcz, ma dwukrotnie mocniejszy kadłub.
Walcząc z typowymi statkami PVP - będziesz "rzutką na strzelnicy" lub "kaczką do odstrzału" - trudno oddaje się strzały z wyładowanym capacitorem weapon, skoro regenerujesz wyłącznie tarcze i silniki do ucieczki.
Odnośnie Twojej taktyki - przy jednym CG, latał taki Viper - bust, nawrót, strzały, bust i tak w kółko. Do tego ostro chuffował. Wracałem z CZ, gdzie miałem pulsy na gimbalach - męczyłem się z nim chyba z 15 minut, zanim go ubiłem - leciałem w Pythonie. Wróciłem na stacje, zmieniłem gimbala na fixa, i poleciałem rozglądać się za PVP. Znowu mi się nawinął i znowu był wanted - wyciągnąłem go i zmieniłem taktyke jak mnie oblatywał, robiłem zwrot na buście zwalniając ciąg. Gdy robił zwrot do kolejnego oblecenia, dawałem wsteczny zwiększając czas gdy był w moim celowniku - walka tym razem trwała zaledwie kilka minut. Chciałem go puścic, gdy zdjąłem mu hulla do 50%, ale dalej atakował, więc dobiłem.
Przy PVP jednym z kluczowych czynników jest prędkość statku, może dlatego najczęściej spotykane to Assault Ship i Clipper czy odchodzący w cień Fer de Lance, ze względu na problemy w energii i słabe możliwości założenia SCB - tutaj więcej może powiedzieć Kyoku, który przez długi czas rozbijał się Ferdkiem.
Jeśli od razu zakładasz, że manewr nawrotki i bust będzie Twoim głównym elementem taktycznym, bo pod niego robisz build - to chętnie posłucham wrażeń za jakiś czas, gdy będziesz już po walkach PVP z normalnymi graczami w normalnych statkach. Sam przez długi czas latałem Vulture i jest świetnym statkiem do Resa czy CZ, ale pod PVP słabo się nadaje - jest wolny, ma bardzo słabe zasilanie, za to jest wybitnie zwrotny.
Nie wiem jak u Ciebie z funduszami, ale jeśli jesteś w stanie to pod Twój styl walki gorąco Ci polecam Federal Assault Ship - zwinny, szybki, dobra energia, podobnie słaba tarcza jak w Vulture to jest jego jedyny minus. Ma dobrze ustawione hard pointy, 2L i 2M, można również założyć mu kilka SCB przedłużając czas walki. W razie zdjęcia tarcz, ma dwukrotnie mocniejszy kadłub.
