18.01.2017, 09:26 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.01.2017, 11:09 UTC przez Shamoth.)
Aż taki doświadczony nie jestem, raczej mocno zakurzony
Tak po głowie mi się kołacze że może dało by rade zintegrować przynajmniej moda ZLevels
http://oxidemod.org/plugins/zlevels-remastered.1453/
dzięki niemu zdobywa się jakieś doświadczenie przez wykonywanie czynności i staje się w nich efektywniejszy.
Niestety nie mam zielonego pojęcia o stawianiu i administrowaniu serwerów rust'a
Poza tym jest wiele innych ciekawych modów ale unikał bym tych zbytnio ułatwiających rozgrywkę, raczej trzymał bym się urozmaiceń jak możliwość zrobienia zapadni czy umieszczenia wieżyczek pod sufitem a nie tylko na ziemi
http://oxidemod.org/plugins/lustymap.1333/ - przydatne choć nieco ułatwia
http://oxidemod.org/plugins/infopanel.1356/ - przydatne i nie rzutuje na rozgrywkę
http://oxidemod.org/plugins/stack-size-controller.1185/ - przydatne choć nieco modyfikuje zarządzanie surowcami, potrzeba mniej skrzyń
http://oxidemod.org/plugins/hunt-rpg.841/ - zamiast zlevels jak już będzie ogarnięty, chociaż może już jest
http://oxidemod.org/plugins/quests.1084/ - jak ktoś będzie chciał się bawić w GM'a
http://oxidemod.org/plugins/event-manager.740/ - także może być przydatny do eventów
http://oxidemod.org/plugins/rain-of-fire.1249/ - tak jak by komuś brakowała pierwiastka kosmicznego, mały kataklizm potrafi urozmaicić rozgrywkę a spacer w takim deszczu to coś niesamowitego
http://oxidemod.org/plugins/weapons-on-back.2188/ - przydatne żeby wzrokowo z daleka ocenić ofiarę/wroga, praktycznie nie rzutuje na rozgrywkę a jedynie urzeczywistnia także chyba must have
http://oxidemod.org/plugins/kill-feed.1433/ - też taki informacyjny mod, który można by zapodać
http://oxidemod.org/plugins/rust-io-clans.842/ - chyba must have
http://oxidemod.org/plugins/gather-manager.675/ - może się okazać przydatny jak stwierdzimy że nie mamy cierpliwości
http://oxidemod.org/plugins/crafting-controller.695/ - jak powyżej
http://oxidemod.org/plugins/airdrop-extended.1210/ - może być przydatny jeśli będziemy chcieli żeby pewne przedmioty były tylko z dropu dostępne, przy skrzyniach zawsze potrafiło się sporo dziać, w sensie lać krwi
http://oxidemod.org/plugins/autodoors.1924/ - przydatny ale lepiej po prostu pamiętać aby zamykać drzwi
Co do samej rozgrywki to koniecznie ogarnąć rzucanie włócznią/strzelanie z łuku/kuszy. O ile wilka można pokonać jak ma się jakieś ciuszki tak niedźwiadek tylko do położenia z bronią palną lub w grupie z kilkoma kusznikami/łucznikami/włócznikami. Stawiać budynki żeby było 100% stable inaczej będą się bardzo szybko sypać bez przeglądów i napraw
O ile jedzenie nie stanowi problemu bo można na grzybkach wyżyć tak na początku dostęp do wody jest kluczowy, potem jak już będzie destylator czy jeszcze lepiej zbieracz deszczówki/mżawki woda nie będzie problemem ale zniszczenie zasobów wody u przeciwnika potrafi wkurzyć 
Można się podzielić na 2-3 grupy i powiedzmy przez pierwszy tydzień, dwa rozejm i budować bazy a potem wolna amerykanka lub wyznaczanie celów jak podprowadzenie z obozu przeciwnika jakichś surowców czy przedmiotów, najlepiej dostępnych tylko z dropu.
Można też przez miesiąc carebear'ować, budując coś wspólnego ogarniając przy okazji mechanikę dodając i testując nowe mody i jak już będzie serwer skrojony pod nasze widzimisię to pomyśleć o bardziej emocjonującej rozgrywce, choć misio w pobliżu osady lub przelot śmigłowca potrafi dostarczyć ich wystarczająco
To do zobaczenia wieczorem
PS. ktoś ma porównanie do H1Z1, 7 Days to Die, HurtWorld, DayZ, ARK czy innych survival sandboxów. Zastanawiam się który jest naj i pozwala na największą swobodę przy jednoczesnym "realizmie", o ile można o takim mówić w grach, względem mechanizmu tworzenia/rzemiosła, umiejętności postaci itp. itd. innymi słowy który pozwala na dłuższą rozgrywkę bez nudy niezależnie czy mamy 5h czy 5min na grę
Tak po głowie mi się kołacze że może dało by rade zintegrować przynajmniej moda ZLevels
http://oxidemod.org/plugins/zlevels-remastered.1453/
dzięki niemu zdobywa się jakieś doświadczenie przez wykonywanie czynności i staje się w nich efektywniejszy.
Niestety nie mam zielonego pojęcia o stawianiu i administrowaniu serwerów rust'a
Poza tym jest wiele innych ciekawych modów ale unikał bym tych zbytnio ułatwiających rozgrywkę, raczej trzymał bym się urozmaiceń jak możliwość zrobienia zapadni czy umieszczenia wieżyczek pod sufitem a nie tylko na ziemi

http://oxidemod.org/plugins/lustymap.1333/ - przydatne choć nieco ułatwia
http://oxidemod.org/plugins/infopanel.1356/ - przydatne i nie rzutuje na rozgrywkę
http://oxidemod.org/plugins/stack-size-controller.1185/ - przydatne choć nieco modyfikuje zarządzanie surowcami, potrzeba mniej skrzyń
http://oxidemod.org/plugins/hunt-rpg.841/ - zamiast zlevels jak już będzie ogarnięty, chociaż może już jest
http://oxidemod.org/plugins/quests.1084/ - jak ktoś będzie chciał się bawić w GM'a

http://oxidemod.org/plugins/event-manager.740/ - także może być przydatny do eventów
http://oxidemod.org/plugins/rain-of-fire.1249/ - tak jak by komuś brakowała pierwiastka kosmicznego, mały kataklizm potrafi urozmaicić rozgrywkę a spacer w takim deszczu to coś niesamowitego

http://oxidemod.org/plugins/weapons-on-back.2188/ - przydatne żeby wzrokowo z daleka ocenić ofiarę/wroga, praktycznie nie rzutuje na rozgrywkę a jedynie urzeczywistnia także chyba must have
http://oxidemod.org/plugins/kill-feed.1433/ - też taki informacyjny mod, który można by zapodać
http://oxidemod.org/plugins/rust-io-clans.842/ - chyba must have

http://oxidemod.org/plugins/gather-manager.675/ - może się okazać przydatny jak stwierdzimy że nie mamy cierpliwości

http://oxidemod.org/plugins/crafting-controller.695/ - jak powyżej
http://oxidemod.org/plugins/airdrop-extended.1210/ - może być przydatny jeśli będziemy chcieli żeby pewne przedmioty były tylko z dropu dostępne, przy skrzyniach zawsze potrafiło się sporo dziać, w sensie lać krwi

http://oxidemod.org/plugins/autodoors.1924/ - przydatny ale lepiej po prostu pamiętać aby zamykać drzwi

Co do samej rozgrywki to koniecznie ogarnąć rzucanie włócznią/strzelanie z łuku/kuszy. O ile wilka można pokonać jak ma się jakieś ciuszki tak niedźwiadek tylko do położenia z bronią palną lub w grupie z kilkoma kusznikami/łucznikami/włócznikami. Stawiać budynki żeby było 100% stable inaczej będą się bardzo szybko sypać bez przeglądów i napraw
O ile jedzenie nie stanowi problemu bo można na grzybkach wyżyć tak na początku dostęp do wody jest kluczowy, potem jak już będzie destylator czy jeszcze lepiej zbieracz deszczówki/mżawki woda nie będzie problemem ale zniszczenie zasobów wody u przeciwnika potrafi wkurzyć 
Można się podzielić na 2-3 grupy i powiedzmy przez pierwszy tydzień, dwa rozejm i budować bazy a potem wolna amerykanka lub wyznaczanie celów jak podprowadzenie z obozu przeciwnika jakichś surowców czy przedmiotów, najlepiej dostępnych tylko z dropu.
Można też przez miesiąc carebear'ować, budując coś wspólnego ogarniając przy okazji mechanikę dodając i testując nowe mody i jak już będzie serwer skrojony pod nasze widzimisię to pomyśleć o bardziej emocjonującej rozgrywce, choć misio w pobliżu osady lub przelot śmigłowca potrafi dostarczyć ich wystarczająco

To do zobaczenia wieczorem
PS. ktoś ma porównanie do H1Z1, 7 Days to Die, HurtWorld, DayZ, ARK czy innych survival sandboxów. Zastanawiam się który jest naj i pozwala na największą swobodę przy jednoczesnym "realizmie", o ile można o takim mówić w grach, względem mechanizmu tworzenia/rzemiosła, umiejętności postaci itp. itd. innymi słowy który pozwala na dłuższą rozgrywkę bez nudy niezależnie czy mamy 5h czy 5min na grę
...intrygujący jak łechtaczka w miejscu pępka...
![[Obrazek: image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040]](https://forums.frontier.co.uk/image.php?u=46096&type=sigpic&dateline=1446680040)
