09.12.2016, 14:11 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.12.2016, 14:15 UTC przez Kyokushin.)
(09.12.2016, 14:02 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): oraz przyjaznego interfejsu, który uczyni rozgrywkę przyjemnością (dostałem zupełne przeciwieństwo - przez to, że interfejs został zaprojektowany pod pada, a nie myszkę).
No właśnie i to jest clue.
Założenie nie było takie żebyś robił w grze rzeczy które robisz, tylko przeszedł, najlepiej poprowadzony za rączkę, uśmiechnął się i poszedł sobie dalej.
To co robisz to są złożone rzeczy o których pisałem w poprzednich postach, i tutaj interface klęka, bo był zaprojektowany do prostych rzeczy, które będą robić prostym narzędziem, gracze konsolowi.
P.S.
Na tą konsolkę teraz choruję

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/pier...-w-tv.html

.png)