04.12.2016, 00:17 UTC
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.12.2016, 00:25 UTC przez Yata_PL.)
(28.10.2016, 08:04 UTC)Mathias Shallowgrave napisał(a): Ech, widzę że nie da się założyć wątku o jednej grze samochodowej, bo zabijecie offtopem. Połączyłem
Co do AC - zastanawiałem się, ale to chyba nie działa w Vive. Pooglądałem sobie też trochę recenzji porównawczych i w większości Project Cars wygrywał. Mam porównanie tylko z recenzji, bo sam grałem tylko w PC, ale wydaje się mieć lepszą grafikę i udźwiękowienie - i to na filmach widać i słychać. Model jazdy ciężko mi ocenić na podstawie oglądania video, ale z recenzji wynikało, że jest w miarę podobny. Tak że nie za bardzo kumam co znaczy "prawdziwa ścigałka"
Mathias - błąd AC działa z Vive, ba i to jak.. ( za pomocą revive ale bez kombinatoryki, trzeba pamiętać tez aby ustawic Oculusowy SS na 2.0 w pliku ini lub poprzez DebugTool)
AC porównując do PC w VR jest wykonany sporo lepiej a dodatkowo ma bardziej realistycznie model jazdy. Odczucia sa tak wyraźne jak np pomiędzy Warthunder a DCS Word. Ten pierwszy to arcadowe lot, ulepszenia za kredyty, kariera pilota a DCS oferuje bardzo realistyczna avionike , hud i cała otoczkę wojenna i graficzna.
Przekładając to do sciagalek - PC więcej wybacza kierowcy i dla wielu jest zwyczajnie arkadowy, jednak włączając wszystkie postprocesy wygląda lepiej ( na monitorze niz AC ale to zabija gre w VR i jest zwyczajnie niemożliwe nawet przy 1080 z włączonym SS. AC w wersji 1.7 lepiej działa w VR , czuć imersje , obraz jest ostrzejszy, ma lepiej odwzorowana skale i ładniej wykonane modele aut oraz o niebo bardziej realistyczny tor/szose i krawężniki.
Dlatego porzuciłem gre w PC na rzecz AC.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.

