08.11.2016, 10:16 UTC
Kurcze jakiś straszny storm się rozpętał - a nie to było zamierzeniem, jeżeli uraziłem czyjeś gusta przepraszam z tego miejsca.
Po krótce:
@Xeonary
Co robie? Zajmuje się serious gamingiem - czyli produkcją symulatorów treningowych albo jeszcze dokładniej rozwiązań funkcyjnych i graficznych dla nich. Produkcją światów do szkoleń. Takie tam pierdoły z programowaniem i grafiką.
@Tesu
Zgadzam się z Tobą. Przewaga nie jest jakaś porażająca - stąd niewielka różnica w cenie na korzyść HTC (CV1 + kontrolery i drugi sensor są sumarycznie droższe, acz dostajesz jeszcze pada od Xboxa).
@Szanowny Hetman (i po części Tesu)
Co do Room scale - nie ma na to za wiele gier jeszcze. Rynek VR obecnie wygląda dość szczególnie. Jest on warty około 4,5mld USD. Z czego 2,3mld USD to rynek produkujący narzędzia dla VRu - to pokazuje jak bardzo jeszcze jest to raczkujący segment rozrywkowy. Upatrywał bym właśnie tutaj ślimacze tępo wzrostu.
Co do kontolerów do CV1 - ich cena jest podyktowana tym że przychodzą jeszcze z dodatkowym sensorem (wciąż suma tego zakupu to drakoński wydatek dla budgetu rodzinnego).
Co to ceny - tak, na razie jest zaporowa dla masowej rozrywki. Ale to się zmieni już z końcówką Q1 2017. Swoje gogle wypuszcza wtedy Dell, Asus i mają być poniżej $300. W Q3/Q4 2017 wychodzi VR Next Gen - między innymi StarVR - acz jak na razie są pozycjonowani jako business premium (np. Showroom IMAX). Mamy zamówione i czekamy grzecznie w kolejce na naszą parę - jak tylko przylecą to dam znać jak wygląda ED w 2,5k per oko
Jest jeszcze kilka innych fajnych rozwiązań z next gen VR. Jest np. taka mała firemka w stanach co to produkuje 5k VR dla wojska US - są one 5k i bezkablowe... niestety ich cena jest ABSURDALNIE zaporowa nawet dla devów mających je rozwijać. I ważą se trochę.
Po krótce:
@Xeonary
Co robie? Zajmuje się serious gamingiem - czyli produkcją symulatorów treningowych albo jeszcze dokładniej rozwiązań funkcyjnych i graficznych dla nich. Produkcją światów do szkoleń. Takie tam pierdoły z programowaniem i grafiką.
@Tesu
Zgadzam się z Tobą. Przewaga nie jest jakaś porażająca - stąd niewielka różnica w cenie na korzyść HTC (CV1 + kontrolery i drugi sensor są sumarycznie droższe, acz dostajesz jeszcze pada od Xboxa).
@Szanowny Hetman (i po części Tesu)
Co do Room scale - nie ma na to za wiele gier jeszcze. Rynek VR obecnie wygląda dość szczególnie. Jest on warty około 4,5mld USD. Z czego 2,3mld USD to rynek produkujący narzędzia dla VRu - to pokazuje jak bardzo jeszcze jest to raczkujący segment rozrywkowy. Upatrywał bym właśnie tutaj ślimacze tępo wzrostu.
Co do kontolerów do CV1 - ich cena jest podyktowana tym że przychodzą jeszcze z dodatkowym sensorem (wciąż suma tego zakupu to drakoński wydatek dla budgetu rodzinnego).
Co to ceny - tak, na razie jest zaporowa dla masowej rozrywki. Ale to się zmieni już z końcówką Q1 2017. Swoje gogle wypuszcza wtedy Dell, Asus i mają być poniżej $300. W Q3/Q4 2017 wychodzi VR Next Gen - między innymi StarVR - acz jak na razie są pozycjonowani jako business premium (np. Showroom IMAX). Mamy zamówione i czekamy grzecznie w kolejce na naszą parę - jak tylko przylecą to dam znać jak wygląda ED w 2,5k per oko
Jest jeszcze kilka innych fajnych rozwiązań z next gen VR. Jest np. taka mała firemka w stanach co to produkuje 5k VR dla wojska US - są one 5k i bezkablowe... niestety ich cena jest ABSURDALNIE zaporowa nawet dla devów mających je rozwijać. I ważą se trochę.
