08.11.2016, 09:10 UTC
(07.11.2016, 20:12 UTC)Elena Green napisał(a): Powiem tak, że o gustach ciężko dyskutować. Czy steam ma przewagę mocy produkcyjnej/negocjacyjnej nad facebookiem też mi jakoś się nie chce roztrząsać. Poruszę inną kwestie. Mamy zarówno jedno rozwiązanie jak i drugie. Na codzień wykorzystywane w pracy i tutaj zdecydowanie wygrywa Oculus. Nikt nie chce siedzieć na Vive. Oczy się mniej męczą, twarz nie odpada po 5-6 godzinach siedzenia w VRze. Łatwość współpracy i debugu, dostępność supportu i narzędzi... To naprawdę ma znaczenie.
Z takich innych technicznych rzeczy które wpływają na jakość to soczewki w CV1 wykorzystują (mają dostęp do większej ilości pixli - są lepiej rozłożone). Co do "efektu pończoch" to Oculus daje dużo czystszy obrazek - focus optyki jest pociągnięty dalej niż w Vive (daje to np. znacznie lepszą - bardziej komfortową prace (dzięki możliwości konfiguracji i dostosowania) dla ludzi noszących okulary). Aberracja chromatyczna - znowu przewaga dzięki soczewką na korzyść CV1 (jest mniejsza i w pełniejszym spektrum). Czernie są dużo lepsze w CV1.
Pracujesz w w goglach VR? Co robisz jeśli można wiedzieć?
