06.11.2016, 22:39 UTC
(06.11.2016, 21:30 UTC)Elena Green napisał(a):(06.11.2016, 19:50 UTC)Yata_PL napisał(a):(06.11.2016, 15:36 UTC)Elena Green napisał(a): No z braku laku można się Vive obejsc... ale jak ktoś chce jakość to rozwiązanie jest jedno ✌?
Na podstawie filmiku z linku widzę ze zarówno Oculus jak również Vive maja problem z AA w ED ( niesławne mruganie ) , hmm nie wiem zatem co masz na myśli pisząc o jakości ?
np:
- wykonanie (estetyka, waga)
- jakość matrycy - odczuwalnie CV1 jest przyjemniejszy
ale to wszystko pewnie kwestia gustu
waga - ok zgoda ( jakieś 100 gram)
estetyka - Vive / Oculus generalnie oba rozwiązania na podobnie wysokim poziomie - kwestia gustu
jakość matrycy powiadasz ? oprócz tego ze technicznie to wygląda to podobnie
to jednak FOV , jasność , odwzorowanie kolorów - to wyraźna przewaga VIVE
Oculus ma bardziej dopracowany drivery ale to nie ma nic wspólnego z jakością matrycy .
Sa gry robione pod Oculusa i dopiero od niedawana pod Vive dlatego czasem wygląda to gorzej. Oba rozwiązania maja swoje exclusivy.
Wystarczy siegnać po niedawno wydane tytuły oraz pobrać betę Steam VR z asynchroniczna reprojekcja aby przekonać się jaka tak naprawdę jest ta jakość VIVE...
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.
