@Yata, odznaczyłem reprojekcję z przeplotem. Tak jak napisałem...
SS1.0 chodzi w zasadzie bez problemu, jeśli podniosę wyżej to zauważalny jest czasem juddering (czy może raczej drobny ghosting - ale bez porównania mniej dokuczliwy niż ten który pojawiał się uprzednio po przeholowaniu z ustawieniami).
Serio, mam lekkiego hypa po tej aktualizacji.
Potestowałem na stacjach, na powierzchniach planet, i w SRV na planecie (tu przy gwałtownych manewrach potrafi nie ładnie zaghostować horyzont do momentu ustania ruchu obrazu - wiadomo, horyzont jest najszybciej przesuwającą się częścią obrazu przy gwałtownym skręcie SRV). Testowałem walkę z kilkoma NPCami ale nie w obszarze RES więc nie wiem jak z wydajnością przy rysowaniu "kamyków"
No dobra i teraz clue... Przy moich ustawieniach fpsy spadają maksymalnie do około 60fps! (powierzchnia planety+settlement+SRV z zewnątrz+latające skimery) Normalnie było by to nie do zaakceptowania i całkowicie nie grywalne ale właśnie dzięki asyncowi z tych 60fpsów dostajemy obraz, który nie dość, że jest wyostrzony i szczegółowy to jeszcze efekt tej nieszczęsnej reprojekcji z przeplotem jest zdegradowany do minimum (bo czasami jednak potrafi delikatnie zaghostować jak pisałem wyżej ale jest to zupełnie inny ghosting).
Nie popadam w hura optymizm ale naprawdę jest znaczna poprawa!
Biorąc pod uwagę, że jest to nadal beta, to mam cichą nadzieję, że w wersji release może jeszcze uda im się coś podciągnąć.
Na razie jaram się.
A no i jeszcze szybki update dot. samej aktualizacji...
Async jest jak na razie tylko dla kart nVidii.
SS1.0 chodzi w zasadzie bez problemu, jeśli podniosę wyżej to zauważalny jest czasem juddering (czy może raczej drobny ghosting - ale bez porównania mniej dokuczliwy niż ten który pojawiał się uprzednio po przeholowaniu z ustawieniami).Serio, mam lekkiego hypa po tej aktualizacji.

Potestowałem na stacjach, na powierzchniach planet, i w SRV na planecie (tu przy gwałtownych manewrach potrafi nie ładnie zaghostować horyzont do momentu ustania ruchu obrazu - wiadomo, horyzont jest najszybciej przesuwającą się częścią obrazu przy gwałtownym skręcie SRV). Testowałem walkę z kilkoma NPCami ale nie w obszarze RES więc nie wiem jak z wydajnością przy rysowaniu "kamyków"

No dobra i teraz clue... Przy moich ustawieniach fpsy spadają maksymalnie do około 60fps! (powierzchnia planety+settlement+SRV z zewnątrz+latające skimery) Normalnie było by to nie do zaakceptowania i całkowicie nie grywalne ale właśnie dzięki asyncowi z tych 60fpsów dostajemy obraz, który nie dość, że jest wyostrzony i szczegółowy to jeszcze efekt tej nieszczęsnej reprojekcji z przeplotem jest zdegradowany do minimum (bo czasami jednak potrafi delikatnie zaghostować jak pisałem wyżej ale jest to zupełnie inny ghosting).
Nie popadam w hura optymizm ale naprawdę jest znaczna poprawa!

Biorąc pod uwagę, że jest to nadal beta, to mam cichą nadzieję, że w wersji release może jeszcze uda im się coś podciągnąć.

Na razie jaram się.

A no i jeszcze szybki update dot. samej aktualizacji...
Async jest jak na razie tylko dla kart nVidii.

![[Obrazek: 33911.png]](http://inara.cz/data/sigs/33/33911.png)