07.01.2016, 17:13 UTC
Przyznam, że i mnie samego kusiło od jakiegoś czasu, ale spodziewałem się ceny o około 100 funtów niższej - dlatego ja sam odpuściłem i postanowiłem poczekać. Mam natomiast w pracy "dwa biurka dalej" znajomego, który mocno się napalił i wczoraj po południu aż przebierał nogami w oczekiwaniu na rozpoczęcie pre-orderów. Złożył zamówienie, dostać przesyłkę ma końcem marca.
A hype był chyba rzeczywiście całkiem spory, bo kiedy sprawdzałem ofertę kilka minut po nim, szacowanym czasem wysyłki był kwiecień, dziś jest to już czerwiec.
No cóż, zobaczymy...
Już pierwsze "niezależne" recenzje powinny sporo powiedzieć. Oprócz samej "immersji" (liczę na coś jednak lepszego, niż Google Cardboard
) mnie z praktycznego punktu widzenia ciekawi jeszcze kwestia długotrwałego korzystania z gogli VR. Wedle zapewnień Oculusa wersja kliencka ma być znacznie lżejsza od developerskiej, ale zwykle kiedy już zasiada się do gry, to na czas dłuższy, niż godzina, czy półtorej - jak na takie dłuższe sesje reagować będzie głowa, oczy itd.? I to dajmy na to przy regularnym używaniu (chociaż ten termin dla każdego znaczy co innego
).
Są głosy, które wieszczą krótkotrwały szał, a następnie śmierć rynkową, ewentualnie ścieżkę podobną do kariery smartwatchy. Ale coś mi się wydaje, że tu temat ma trochę inne możliwości rozwoju, pewnie w najbliższych latach, jak wszystko, urządzenie będzie miniaturyzowane do rozmiaru zwykłych okularów itd. Tak, czy owak chyba jednak skłaniałbym się do opinii, że mamy do czynienia z rewolucją, tylko nie wiemy jeszcze, ile ona potrwa. Dla nas, graczy - oby
A hype był chyba rzeczywiście całkiem spory, bo kiedy sprawdzałem ofertę kilka minut po nim, szacowanym czasem wysyłki był kwiecień, dziś jest to już czerwiec.
No cóż, zobaczymy...
Już pierwsze "niezależne" recenzje powinny sporo powiedzieć. Oprócz samej "immersji" (liczę na coś jednak lepszego, niż Google Cardboard
) mnie z praktycznego punktu widzenia ciekawi jeszcze kwestia długotrwałego korzystania z gogli VR. Wedle zapewnień Oculusa wersja kliencka ma być znacznie lżejsza od developerskiej, ale zwykle kiedy już zasiada się do gry, to na czas dłuższy, niż godzina, czy półtorej - jak na takie dłuższe sesje reagować będzie głowa, oczy itd.? I to dajmy na to przy regularnym używaniu (chociaż ten termin dla każdego znaczy co innego
).Są głosy, które wieszczą krótkotrwały szał, a następnie śmierć rynkową, ewentualnie ścieżkę podobną do kariery smartwatchy. Ale coś mi się wydaje, że tu temat ma trochę inne możliwości rozwoju, pewnie w najbliższych latach, jak wszystko, urządzenie będzie miniaturyzowane do rozmiaru zwykłych okularów itd. Tak, czy owak chyba jednak skłaniałbym się do opinii, że mamy do czynienia z rewolucją, tylko nie wiemy jeszcze, ile ona potrwa. Dla nas, graczy - oby
