(01.10.2016, 12:10 UTC)Adix napisał(a): @Yata_PL
Leci REP.
Wygląda na to, że działa
Testowałem na 2.1 bo i tak akurat robię CG w Love orbital. Moim zdaniem jest odczuwalna różnica.
i5-6600K, Asus ROG Hero VIII, 16GB RAM DDR4, Asus Strix GTX 1070 (bez OC) - SSx0.65, wszystkie ustawienia na high/ultra + SteamVR SS 2.0 i wszystko buja aż miło
Są drobne spadki głównie w corolisach lub orbisach przy wyświetlaniu usług stacji ale da się to przeżyć. Najważniejsze, że wszystko poza tym jest płynne i czytelne.
Pomijając kwestię wyświetlania ekranów usług stacji gdzie potrafi z nieznanych mi przyczyn dropić do 50fpsów to zarówno same wnętrza stacji, planety, jazda po powierzchni oraz loty bezpośrednio nad nią jak i z większej wysokości, settlementy i stacje naziemne, RESy i cała reszta wygląda na to, że utrzymuje 90fpsów lub waha się w granicach 80-90fps.
Wyjątek zauważyłem podczas strzelania się ze skimerami w bazie naziemnej... chwilowo dropiło do 60fpsów. Ale to i tak lepiej niż bez powyższych ustawień podanych przez Yate.
Generalnie jeśli chodzi o mnie to jeśli by Frontier ogarnął taką jakość obrazu jak ustawienia na których gram obecnie bez konieczności stosowania sztuczek to chyba byłbym usatysfakcjonowany.
Cieszy mnie ze dziala , musi byc różnica w każdej wersji ED i w innych simowych grach AA
Tak myślę ze pewnie jeszcze można mozna znaleść obszar w ED do samodzielnych usprawnien bez oglądania sie na dev team a potencjal naszych gogli jest większy niż sądziłem.
U mnie tez delikatnie dropi o ~10 fps po dłuższym pobycie w stacji i mieszania panelami lub ekranami UI, nie wiem czym to jest spowodowane, jednak sam wlot do jakiejkolwiek stacji jest płynny i mam stale 90 fps.
Born too late to explore the earth, too soon to explore the stars...
At least I was born in time to do it in VR.
At least I was born in time to do it in VR.




